قهرمانی خراسان رضوی و همدان در المپیاد استعدادهای برتر جودو

به گزارش دیار سلمان، جودوکاران همدان با کسب 2 مدال طلا و 3 نشان عنوان قهرمانی المپیاد استعدادهای برتر دختر را از آن خود کردند و در بخش پسران نیز خراسان رضوی با 5 طلا و 4 نقره قهرمان شد.

قهرمانی خراسان رضوی و همدان در المپیاد استعدادهای برتر جودو

به گزارش خبرنگاران، المپیاد استعدادهای برتر کشور جودو در بخش دختران امروز به میزبانی سالن تامین اجتماعی یزد برگزار گردید و در سرانجام جودوکاران همدانی با کسب 2 نشان طلا و 3 مدال برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. اصفهانی ها نیز با یک طلا، 2 نقره و 1 برنز بر سکوی دو این دوره از مسابقات ایستادند و تیم آذربایجان شرقی نیز با یک نشان طلا و یک نشان نقره سوم شد. نتایج اوزان 6 گانه مسابقات به توضیح زیر است: 40- کیلوگرم: 1- بهاره ملکی، 2- فائزه غلامی، 3- ریحانه حسین زاده، کیانا پرواری 44-کیلوگرم:1- عسل کلامی،2- تامای پورعلی، 3- مبینا خدابخش، نازنین سورانی 48-کیلوگرم: 1- نگین سلگی، 2- نرگس مری، 3- محدثه جدیدی، هدیه صادقی امین 52-کیلوگرم:1- اسماء جعفریان، 2- ستایش موسوی، 3- زینب فاضلی نور، ریحانه کریمی 57-کیلوگرم: 1- ترانه عمرایی، 2- زینب توسن، 3- زینب پیری، مهشید صفری فخر 57+ کیلوگرم: 1- محیا سیفی زارعی، 2- زهرا دارابی، 3- عسل کاویان مهر، سارگل امیدوند.

قهرمانی خراسان رضوی در بخش پسران به گزارش خبرنگاران، همچنین خراسان رضوی با کسب 5 نشان طلا و 4 نقره به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها در بخش پسران دست پیدا کرد. تیم استان فارس با 1 طلا ، 2 نقره و یک برنز بر سکوی دومی ایستاد و جودوکاران گیلانی نیز با یک طلا، یک نقره و 2 برنز صندلی سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند. تیم های کردستان ، خراسان شمالی و لرستان نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم جدول توزیع مدال ها را از آن خود کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 161

به "قهرمانی خراسان رضوی و همدان در المپیاد استعدادهای برتر جودو" امتیاز دهید

1 کاربر به "قهرمانی خراسان رضوی و همدان در المپیاد استعدادهای برتر جودو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی خراسان رضوی و همدان در المپیاد استعدادهای برتر جودو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید