پرسپولیس مقابل الهلال پیروز می گردد اما به یک شرط! ، خودم فوتبالیست بودم و این حرف من شعار نیست!

به گزارش دیار سلمان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به توانایی تیم های ایرانی برای مقابله با تیم های عربستانی واکنش نشان داد.

پرسپولیس مقابل الهلال پیروز می گردد اما به یک شرط! ، خودم فوتبالیست بودم و این حرف من شعار نیست!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، فراز فاطمی در مورد شرایط تیم پرسپولیس در دو هفته اخیر لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس با قهرمانی هایی که در چند سال اخیر کسب نموده، از اعتماد به نفس بالایی بهره می برد و این روحیه بین بازیکنان و کادر فنی مشهود است. در بازی اول شاید پرسپولیس خیلی خوب نبود، اما همین روحیه برد باعث شد تا این تیم 3 امتیاز را بگیرد. در بازی با تراکتور هم دیدیم که با شرایط سختی که در این بازی وجود داشت، این پرسپولیس بود که توانست میزبان خود را شکست دهد و در این دو بازی 6 امتیاز کسب کند. نخوردن گل در این بازی نکته مثبتی است که باید به آن توجه کرد و به نظرم پرسپولیس سال جاری هم یکی از گزینه های اصلی قهرمانی است.

وی در مورد ضعف پرسپولیس در پست مهاجم و کمبود فوروارد ادامه داد: به نظرم پرسپولیس در همه پست ها بازیکنان خوبی دارد، اما در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو است که این کار را سخت می نماید. پرسپولیس سال جاری در آسیا باید حضور داشته باشد و به نظرم به یکی دو مهاجم فوق العاده که اصطلاحا کار را دربیاورند، احتیاج دارد، چون برای موفقیت در مسابقات آینده این موضوع می تواند نگران کننده باشد. مهاجمان خوب ایرانی همه جذب تیم های دیگر شده اند و به همین علت پرسپولیس باید به سراغ مهاجم خوب خارجی برود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با جدایی مهدی عبدی حالا فقط شهاب زاهدی مهاجم تخصصی پرسپولیس است و آیا این موضوع نگران کننده نیست، گفت: درباره شهاب زاهدی نمی توان از حالا قضاوت کرد؛ چراکه یک بازیکن وقتی به پرسپولیس می آید، باید حداقل 6 هفته به او فرصت بدهند تا با تیم هماهنگ گردد. از طرف دیگر می بینیم که تیم های عربی در این چند وقت بازیکنان گران قیمتی جذب کردند که این مسئله احتیاج پرسپولیس به مهاجم خارجی گلزن را بیش از پیش می نماید.

فاطمی درباره اینکه با شرایط باشگاه های عربستانی آیا تیم های ایرانی مثل پرسپولیس در آسیا حرفی برای گفتن دارند یا نه، اضافه نمود: من خودم فوتبالیست بودم و این حرف من شعار نیست، اما بازیکنان ایرانی همواره با غیرت و تعصب خود، کارهای بزرگی انجام می دهند و به نظرم تیم های ایرانی می توانند با تکیه بر غیرت و تعصب بازیکنان شان کارهای بزرگی انجام دهند. پرسپولیس اگر یک مهاجم خوب خارجی بگیرد، حتی می تواند مقابل الهلال ایستادگی کند. تیم های ایرانی اگر تقویت شوند، توانایی رقابت با تیم های عربستانی را دارند.

وی در خاتمه گفت: به نظرم پرسپولیس این توانایی را دارد نماینده شایسته ای برای ایران در آسیا باشد و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورمان باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1402 بروزرسانی: 29 مرداد 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2381

به "پرسپولیس مقابل الهلال پیروز می گردد اما به یک شرط! ، خودم فوتبالیست بودم و این حرف من شعار نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس مقابل الهلال پیروز می گردد اما به یک شرط! ، خودم فوتبالیست بودم و این حرف من شعار نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید