قابلیت های نسخه نو شبکه شاد

به گزارش دیار سلمان، تهران (پانا) - سخنگوی اپلیکیشن شاد ارتقای سرورها و برطرف مسائل شبکه شاد در سال نو را یکی از قابلیت های این شبکه دانست.

قابلیت های نسخه نو شبکه شاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت وگو، حسین صادقی، سخنگوی اپلیکشین شاد، در گفتگوی تلفنی با برنامه گفتگوی اجتماعی در خصوص اپلیکیشن شاد گفت: شیوع ویروس کرونا در کنار تمام آسیب هایی که به نظام آموزشی ما وارد کرد، در بحث ایجاد شبکه شاد و استفاده از فضای مجازی در آموزش به یاری ما آمد و فرصت و جریان تازه آموزشی را در کشور رقم زد.

وی ادامه داد: شبکه شاد خیلی زود توانست با معلمان و دانش آموزان انس بگیرد به طوری که در حال حاضر در هر ثانیه 2 میلیون و 200 هزار نفر در این پیغام رسان تبادل پیغام دارند. در ابتدای راه اندازی شبکه شاد، امکاناتی که معلمان و دانش آموزان در مبحث آموزش از آن انتظار داشتند را نتوانست برآورده کند ولی با همان زیرساخت هایی که داشت اجازه نداد که آموزش ما تعطیل گردد.

ایجاد امکان تبادل صوتی در نسخه تازه شبکه شاد

سخنگوی اپلیکیشن شاد با اشاره به ارتقاء این شبکه گفت: در نسخه تازه شبکه شاد که برای سال تحصیلی تازه آماده شده است امکان تبادل صوتی همزمان معلم و دانش آموزان فراهم شده است و امکان آزمون ساز که از خلاء های نسخه قبلی بود هم رفع شده و معلمان می توانند آزمون های مورد احتیاج را برای دانش آموزان در این شبکه برگزار نمایند.

وی ادامه داد: برای شروع سال تحصیلی تازه سرورهای شبکه ارتقاء یافته است و دیتاهای اضافی و حدود 45 میلیارد فایل آموزشی مولتی مدیا مبادله شده در سال قبل که فضای زیادی از سرورها را پر نموده بودند خالی شده است و این مهم باعث افزایش سرعت شبکه می گردد.

صادقی تاکید نمود: در سال تحصیلی تازه، امر آموزش از سه درگاه حضوری، تلویزیونی و شبکه شاد انجام می گردد که این مهم باعث می گردد ترافیک شبکه شاد کاهش یابد.

شبکه شاد یاری نماینده برقراری عدالت آموزشی

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی نظام تعلیم و تربیت برقراری عدالت آموزشی است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم به آن اشاره شده و برنامه های آموزش و پرورش هم بر این اساس است گفت: رفتن به سمت آموزش های تلویزیونی و مجازی و استفاده از شبکه شاد برای تحقق این مهم است و شبکه شاد در واقع یاری نماینده و برقرار نماینده عدالت آموزشی بوده است.

سخنگوی اپلیکیشن شاد در رادیو گفت وگو با اشاره به مزیت های شبکه شاد گفت: در هیچ پیغام رسانی این ظرفیت وجود ندارد و در اپلیکیشن شاد ظرف چند ماه 18 میلیون کاربر این شبکه شده اند، که این ظرفیت برای آموزش و پرورش بسیار مهم است و به همین جهت در مرکز فناوری آموزش و پرورش معاونتی تحت اسم معاونت شاد ایجاد شده است که این امر هویت و بقای شبکه شاد را تضمین می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1900

به "قابلیت های نسخه نو شبکه شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های نسخه نو شبکه شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید