فضاپیمای دراگون به خانه برگشت

به گزارش دیار سلمان، فضاپیمای باری دراگون متعلق به شرکت خصوصی اسپیس اکس پس از رهاسازی از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) به زمین بازگشت.

فضاپیمای دراگون به خانه برگشت

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، فضاپیمای باری دراگون متعلق به شرکت خصوصی اسپیس اکس پس از رهاسازی از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) به زمین بازگشت و نمونه های مختلف علمی را با خود به همراه آورد.

به گفته آژانس فضایی آمریکا ناسا، فضاپیمای دراگون ساعت 10:41 دقیقه در اقیانوس آرام و تقریباً 200 مایل (320 کیلومتری) جنوب غربی لانگ بیچ، کالیفرنیا فرود آمد؛ انتظار می رود یک کشتی بازیابی کپسول را از اقیانوس خارج کند.

مدیر ارشد اجرایی شرکت اسپیس اکس و جیم برایدنستاین، مدیر ناسا در تازه ترین اقدامات خود تصمیم به ارسال کپسول کرو دراگون به همراه سرنشین در اوایل سال 2020 گرفتند.

این فضاپیما در 5 دسامبر سال 2019 در یک مأموریت جدید نیز به ایستگاه فضایی بین المللی سفر نموده بود و پس از چند رو ز استقرار در فضا به زمین بازگشت.

این فضاپیما بیش از 1600 کیلوگرم مواد آزمایشگاهی و سایر محموله ها را از ایستگاه فضایی به زمین بازگردانده است؛ در میان آنها یک واحد تخلیه باتری معیوب باتری نیز وجود دارد که پس از نصب باتری های جدید لیتیوم یون فعال نشده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 803

به "فضاپیمای دراگون به خانه برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضاپیمای دراگون به خانه برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید