طهرانچی: سن اعضای شورای نظارت واحدهای دانشگاه آزاد به زیر 40 سال تغییر می نماید

به گزارش دیار سلمان، رئیس دانشگاه آزاد گفت: نمایندگان شورای نظارت بر نشریات دانشجویی و همچنین خوابگاه ها، واحدهای سراسر کشور به اعضای جوان زیر 40 سال تغییر خواهند یافت.

طهرانچی: سن اعضای شورای نظارت واحدهای دانشگاه آزاد به زیر 40 سال تغییر می نماید

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به تغییر هیات های ناظر در شورای نظارت واحدهای دانشگاه آزاد گفت: یکی از اولویت های این دانشگاه تغییر سن اعضای شورای نظارت بر نشریات و خوابگاه ها است که در این رابطه هیات های ناظر را نمایندگان روسای واحدهای دانشگاه آزاد تشکیل می دهند به طوری که جوانان زیر 40 سال جایگزین نمایندگان فعلی شورای نظارت خواهند شد.

جوانان نخبه و فارغ التحصیلان نمایندگان شورای نظارت می شوند

وی اضافه نمود: در این طرح تحول در کنار فعالیت رئیس دانشگاه در انتخاب اعضای نمایندگان روسای دانشگاهی تجدیدنظر خواهد شد به طوری که جوانان نخبه و فارغ التحصیلان دانشگاهی جایگزین اعضای شورای نظارت می شوند.

تغییر 11 شورای نظارت در واحدهای استانی

طهرانچی توضیح داد: در اجرای این طرح تا به امروز 11 شورای نظارت بر نشریات دانشجویی و خوابگاه ها در واحدهای استانی دانشگاه آزاد صورت گرفته است که این طرح تا سرانجام سال در همه واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور اجرا می گردد، در واقع باید بگویم ما با این اقدام تصمیم داریم اعتماد به جوانان را از درون دانشگاه آغاز نموده و بالا ببریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 789

به "طهرانچی: سن اعضای شورای نظارت واحدهای دانشگاه آزاد به زیر 40 سال تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طهرانچی: سن اعضای شورای نظارت واحدهای دانشگاه آزاد به زیر 40 سال تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید