نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه یاسوج اعلام شد

به گزارش دیار سلمان، شرایط حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج در آزمایشگاه های و انجام پژوهش های مربوط به پایان نامه و رساله اعلام شد.

نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه یاسوج اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، شرایط حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج در آزمایشگاه های گروه و دانشکده صرفاً جهت انجام پژوهش های مربوط به پایان نامه و رساله و برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترا در سال تحصیلی 1400 - 1399 اعلام شد.

نظر بر ادامه شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامتی هیئت علمی سایر کارکنان دانشگاه و دانشجویان مقاطع مختلف با عنایت به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر اساس درخواست ضرورت حضور دانشجو و بدون هیچگونه اجباری از طرف دانشگاه یاسوج و استاد راهنما مبنی بر حضور با عنایت به مهیا بودن امکان مرخصی و حذف ترم بدون احتساب در سنوات نیمسال جاری 1399، 1400 جهت انجام فعالیت های پژوهشی مرتبط با پایان نامه و تنها در صورت احراز شرایط و رعایت موارد زیر امکان پذیر است.

تکمیل فرم تکمیل فرم خود احضار ای تعهد نامه و تایید گواهی سلامت در خصوص بیماری کرونا از پزشک عمومی توسط دانشجو جهت جلوگیری از تراکم مراجعه الزامی به مراجعه به پزشک متعهد نیست و دانشجویان عزیز مجاز و مراجعه به پزشک در هر مطب و جهت تایید گواهی سلامت هستند.

تایید فرم درخواست دانشجو مبنی بر ضرورت حضور دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه و یا خوابگاه توسط استاد راهنما متناسب با نیاز و ارسال به مدیر گروه امکان پذیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1757

به "نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه یاسوج اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه یاسوج اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید