ثبت 700 انتها نامه دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور

به گزارش دیار سلمان، خبرگزاری خبرنگاران-طبق اعلام ایرانداک، در سال تحصیلی گذشته نزدیک به 700 انتها نامه و رساله دانش آموخته ایرانی بیرون از کشور به ثبت رسید.

ثبت 700 انتها نامه دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، سامانه ملی ثبت پیشنهاده ها، پایان نامه ها و رساله ها در سال تحصیلی 1399-1400، پذیرای ثبت برخط 694 نسخه الکترونیکی پایان نامه و رساله دانش آموخته ایرانی بیرون از کشور بود.

طبق قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی (مصوب سال 1396 مجلس شورای اسلامی) و آئین نامه اجرایی آن (مصوب سال 1398 هیئت وزیران)، تمام دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور باید تمام متن پیشنهاده ها (پروپوزال ها) و پایان نامه ها و رساله های (پارساهای) دانشجویان و دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی خود را که بدون طبقه بندی هستند، در سامانه های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) همانندجویی و ثبت کنند.

برای انجام این قانون، با همکاری سازمان امور دانشجویان، سامانه ملی ثبت پیشنهاده ها، پایان نامه ها و رساله ها از آبان 1397 پذیرای ثبت برخط نسخه الکترونیکی پایان نامه ها و رساله های دانش آموختگان ایرانی بیرون از کشور شده است.

این مدارک پس از کنترل ایرانداک و تأیید سازمان امور دانشجویان، ثبت می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2147

به "ثبت 700 انتها نامه دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 700 انتها نامه دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید