طرح خداقوت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرا شد

به گزارش دیار سلمان، طرح خداقوت ویژه ایام امتحانات با هدف مطلع سازی و آماده سازی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه برگزار گردید.

طرح خداقوت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، طرح خداقوت ویژه ایام امتحانات در دانشگاه صنعتی امیرکبیر که هر ساله پیش از برگزاری امتحانات انجام می شد در امسال نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا و مجازی بودن امتحانات این طرح متناسب با این شرایط، با برنامه ریزی های معاونت فرهنگی و دانشجویی بعد از امتحانات برای دانشجویان برگزار گردید.

برگزاری جلسات مشاوره آنلاین با دانشجویان، برگزاری کارگاه های تخصصی (ذهن منعطف، عاطفه هراسی، تغییر و ایجاد عادت های جدید، طرح پیشرفت تحصیلی و ...)، برگزاری کمپین موضوعی در ارتباط با کرونا و رسیدگی به مسائل آموزشی، خوابگاهی و ... از جمله اقدامات انجام شده در طرح خدا قوت است.

همچنین در کنار اجرای این برنامه طرح ارتباط تلفنی، گپ و گفت و نظرسنجی درخصوص فرایند آموزشی و برگزاری امتحانات نیز از دانشجویان انجام شد.

در طرح ارتباط تلفنی با دانشجویان که توسط کارشناسان معاونت فرهنگی و دانشجویی انجام شد، مباحثی از جمله ارجاع دانشجویان دارای مشکل حاد به مرکز مشاوره برای آنالیز و درمان، ارجاع دانشجویان دارای مسائل و سوالات آموزشی به کارشناس اداره و ارجاع دانشجویان نیازمند به مساعدت های تحصیلی، اقتصادی، روانشناسی و. به مراجع ذی صلاح صورت گرفت.

همچنین براساس نظرسنجی انجام شده از دانشجویانی که با ایشان تماس گرفته شده است، از برگزاری طرح خداقوت بسیار استقبال نموده و رضایت کافی نسبت به اجرای آن داشته اند.

در سرانجام تمام نقطه نظرات، پیشنهادات و نقدها دانشجویان بر اساس فرم های نظر سنجی تکمیل شده، آنالیز وپس از دسته بندی برای مسئولین دانشگاه جهت رسیدگی ارسال شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1310

به "طرح خداقوت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح خداقوت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید