طراحی کیف از طریق گوچی برای ایرپاد اپل

به گزارش دیار سلمان، در سال 2020، اپل اولین هدفون بی سیم خود بنام AirPods Max را منتشر کرد. این هدفون کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد، با این حال، مشتریان نظرات متفاوتی در مورد Smart Case آن داشته اند.

طراحی کیف از طریق گوچی برای ایرپاد اپل

به گزارش خبرنگاران، اکنون گوچی برای AirPods Max کیفی طراحی کرده است که 980 دلار قیمت دارد. کیف ایرپاد مکس گوچی به عنوان بخشی از سری کیف های Ophidia است که در سال 2018 معرفی شد. این کیف جنبه های طراحی قدیمی و معاصر را در هم می آمیزد و از بوم GG Supreme (بوم پنبه ای) قابل بازیافت ساخته شده است.

روکش این کیف از جنس نئوپرن و ویسکوز است و مقداری چرم قهوه ای نیز در آن بکار رفته است. لوگوی GG با رنگ طلایی روی این کیف طراحی شده است. این کیف دارای بند شانه قابل تنظیم می باشد تا بتوانید AirPods Max خود را طوری حمل کنید که گویی یک کیف دستی کوچک لوکس می باشد.

این برند لوکس ایتالیایی کیف Ophidia AirPods Max را اینگونه توصیف می کند: اشیاء سبک زندگی، روزمره را از طریق لنز گوچی می بینند. این کیف AirPods Max از طریق طراحی الهام گرفته قدیمی، ویژگی های قدیمی و امروزی را در کنار هم قرار داده و تضاد بین گذشته و حال را نمایش می دهد. داخل این کیف کلمه Hodiernum به معنی تعلق به امروز چاپ شده است.

کیف گوچی Ophidia AirPods Max با قیمت 980 دلاربه فروش می رسد. این کیف به طور قابل توجهی گرانتر از خود هدفون است که قیمتی در حدود 549 دلار دارد. با توجه به اینکه این کیف محصول گوچی است، بیشتر نشانه شان و اعتبار است تا یک کیف طراحی شده برای انجام یک عملکرد.هنوز تعیین نیست که آیا کیف Ophidia مانند قاب هوشمند اپل دارای آهنربا است یا خیر. از آهنربا ها برای قرار دادن AirPods Max در حالت خواب استفاده می شود تا در صورت عدم استفاده از هدفون، باتری خالی نشود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2092

به "طراحی کیف از طریق گوچی برای ایرپاد اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی کیف از طریق گوچی برای ایرپاد اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید