به ایتالیا و فرانسه سفر کنید، پیش از آنکه پدر یا مادر شوید

به گزارش دیار سلمان، سفر به ایتالیا و فرانسه، بدون بچه!

برای دیدن زیبایی های قاره اروپا، دو را وجود دارد: راه نخست سفر به اروپا به همراه بچه ها است که در این صورت سفر شما شکلی متفاوت خواهد داشت. هرچند که قاره اروپا محل مناسبی برای بچه ها بوده و دیدنی های زیادی برای آن ها دارد. گزینه دوم، سفر به این قاره زیبا بدون بچه ها و زمانی است که شما هنوز بچه دار نشده و بیشتر وقت تان را می توانید به خود اختصاص دهید. چه بخواهید در اروپا به میهمانی های مختلف رفته یا در اماکن آرام و ساکت به سر برده یا بخواهید تجربه ای برای تمام عمر داشته باشید، صدها شهر برای شما در این قاره وجود دارد. در این سفر شما باید به پیاده روی در شن های ساحلی، دیدن برج ایفل در نیمه شب و ملاقات با ستاره های سینما فکر کنید. با خبرنگاران همراه باشید:

به ایتالیا و فرانسه سفر کنید، پیش از آنکه پدر یا مادر شوید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

چیلنتو، ایتالیا

شهر ساحلی چیلنتو (Cilento) به همراه خلیج کوچک و زیبایش، صخره های مهیج و روستاهای ساحلی و احساس گم شدن در زمان، یکی از دیدنی ترین شهرهای اروپا است. این شهر از نظر گردشگری، کمتر شناخته شده و خبری از حضور توریست ها و ازدحام جمعیت در آن نبوده و همچنین تفریحات خاصی برای بچه ها در این محل وجود ندارد. به همین دلیل بهتر است از چیلنتو پیش از بچه دار شدن، دیدن کنید. اگر در پی کشف محلی رومانتیک در این محل هستید، به پارک ملی چیلنتو بروید که دارای مسیرهای پیاده روی بسیار زیبا، اقامت گاه های کوهستانی که در آن بهترین پنیرهای موتزارلای عمرتان را خواهید چشید، بروید. این محل به دلیل داشتن گل های ارکیده، نهرهای زیبا و آبشارهای دیدنی شهرت داشته و از نظر دارا بودن زیبایی های طبیعی در این پارک هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد. این پارک همچنین دارای تاریخی جذاب و پر فراز و نشیب بوده و دیدن آثار تاریخی ان نیز برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

پاریس، فرانسه

این شهر به عنوان رومانتیک ترین شهر دنیا شناخته شده و بهترین زمان برای دیدن آن، پیش از بچه دار شدن است. این شهر گزینه خوبی برای این است که شما با همسر یا نامزدتان عاشقانه و بدون دغدغه بچه ها قدم زده و به تماشای غروب خورشید بنشینید. از برج ایفل یک بار در طول روز بازدید نموده و سپس نیمه شب به این محل بیایید تا از منظره زیبا و تصویر استثنائی درخشش آن زیر نورپردازی ، لذت ببرید.

زمان خود را بدون دل مشغولی و نگرانی در موزه های زیبا و سایت های تاریخی این شهر سپری کنید. برای ساعت ها در یک کافه خیابانی نشسته و قهوه خود را مزه مزه نموده و به تماشای عابرین نشسته یا به بوتیک های متعدد و کوچک و بزرگ این شهر سرکشی کنید. برای غذا خوردن به رستوران های 5 ستاره رفته و در خیابان هایی که سنگ فرش شده اند پرسه زده و لحظاتی رومانتیک را تجربه کنید. تنها در این صورت شما خواهید توانست دریابید که پاریس تا چه حد ویژه است.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 536

به "به ایتالیا و فرانسه سفر کنید، پیش از آنکه پدر یا مادر شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به ایتالیا و فرانسه سفر کنید، پیش از آنکه پدر یا مادر شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید