زالی: در بعضی منطقه ها تهران مردم از واکسن برکت استقبال خوبی کردند

به گزارش دیار سلمان، خبرگزاری خبرنگاران- فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا کلانشهر تهران گفت: در بعضی منطقه ها تهران مردم از واکسن برکت استقبال خوبی کردند.

زالی: در بعضی منطقه ها تهران مردم از واکسن برکت استقبال خوبی کردند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای دکتر علیرضا زالی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان تهران اضافه نمود: خوشبختانه در هفته گذشته فرایند پرشتابی در بخش واکسیناسیون صورت گرفت که چند عامل مؤثر بود یکی فعال کردن نوبت های بعد از ظهر مراکز تجمیعی واکسیناسیون که بیش از 90 درصد مراکز بعدازظهر فعالیت کردند.

وی اضافه نمود: عامل دوم راه اندازی مراکز واکسیناسیون به صورت شبانه روزی است که 19 مرکز اکنون به صورت شبانه روزی فعالیت می نمایند و سوم افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون و مشارکت مراکز جامعه سلامت در امر واکسیناسیون که همه این عوامل دست به دست هم دادند تا شاهد فرایند شتابی در بخش واکسیناسیون باشیم و زیرساخت های مناسب برای این امر شکل گرفت.

وی گفت: اکنون بحث ما این است که چکار کنیم تا واکسیناسیون مورد استقبال مردم قرار گیرد و در دنیا هم 15 تا 25 درصد با عدم استقبال واکسن روبرو شده اند که در ایران هم پیش بینی می گردد 15 تا 25 درصد باشد.

آقای زالی اضافه نمود: البته مردم در بعضی منطقه ها تهران از واکسن ایرانی برکت استقبال خوبی کردند و واکسن فخرا که در فاز بالینی سوم است در واقع پلتفرم برکت و سینوفام را دارد و ما درخواست داده ایم که یک مجوز به دانشگاه شهید بهشتی داده گردد تا در دشت ورامین به صورت خاص و ترکیبی از آن برای واکسیناسیون استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1919

به "زالی: در بعضی منطقه ها تهران مردم از واکسن برکت استقبال خوبی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: در بعضی منطقه ها تهران مردم از واکسن برکت استقبال خوبی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید