رفیعی: بیش از پیش نیازمند مدیران پنجاه و هفتی هستیم

به گزارش دیار سلمان، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ناکارآمدی های موجود در کشور به اشخاص متصدی در برهه های مختلف تاریخی برمی شود. در این برهه نیازمند بازگشت به آرمان های سال 1357 و مدیر پنجاه و هفتی هستیم. مدیر پنجاه و هفتی یعنی مدیری که همه اصول اساسی انقلاب 57 را داشته و به آنها باور داشته باشد.

رفیعی: بیش از پیش نیازمند مدیران پنجاه و هفتی هستیم

سمیه رفیعی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: مردم ما در سال 1357 دست به احیای ارزش های واقعی زد. مکتب جمهوری اسلامی، مبتنی بر احیا و حفظ کرامت انسانی است و پیشینه و فلسفه آن با دیگر مکاتب جهان فرق می نماید. به همین خاطر جمهوری اسلامی توانسته است با دیگر حکومت ها رقابت کند و در بسیاری موارد از آنها جلو باشد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه فلسفه حکومت های سیاسی موجود در جهان مادی و مبتنی بر اندیشه و یافته های بشری است، گفت: نقطه فزونی مکتب جمهوری اسلامی ایران، فلسفه الهی آن است که با هیچ فلسفه و اندیشه انسانی قابل مقایسه نیست. انقلاب ما در مساله احیای ارزش های اخلاقی و الهی تا حدود خوبی پیروز واقع شد. در حکمرانی در جهت پیشرفت قرار داریم و البته در برخی موارد هم کم کاری کردیم.

نماینده مردم تهران با اشاره به پیشرفت های عمرانی، به خودکفایی در دستیابی به ایجاد زیرساخت های مدرن و دسترسی های زیربنایی اشاره نمود و گفت: غیر از این موارد زیرساختی، دستاوردهای معنوی و اخلاقی انقلاب اسلامی ایران که منشاء اثرات مثبت در تحولات بشری بوده است، بی نظیر است. یاری و مشارکت مردم در همه گیری کرونا مصداق شاخصی از اخلاقیات است که نمی توان آن را در جای دیگری پیدا کرد. یاری های مومنانه و همدلانه، حضور داوطلبانه مردم در بیمارستان ها و فداکاری کادر درمان از مصادیق شاخص و خاصی است که با ارزش های اولیه انقلاب نسبت دارد.

رفیعی در خصوص کاستی های جمهوری اسلامی گفت: هر کشوری نقاط قوت و ضعف خاص خودش را دارد. ما در شاخص های پیشرفت و توسعه، قصورهایی داریم که مشخصاً به مدیت و کارایی مدیران مربوطه برمی شود. ناکارآمدی های موجود در کشور به اشخاص متصدی در برهه های مختلف تاریخی برمی شود.

نماینده مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در انتها در بیان راهکاری برای ناکارآمدی ها گفت: به نظرم، در این برهه نیازمند بازگشت به آرمان های سال 57 هستیم. ما نیازمند مدیر پنجاه و هفتی هستیم. وقتی از مدیر پنجاه و هفتی صحبت می کنیم یعنی مدیری که همه اصول اساسی و آرمان های مقدس انقلاب 57 را داشته باشد. مدیری پنجاه و هفتی است که در هر مسئله و در هر زمانی منافع کشور را به منافع خودش ترجیح دهد و خدامحوری را سرلوحه اقداماتش قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1606

به "رفیعی: بیش از پیش نیازمند مدیران پنجاه و هفتی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفیعی: بیش از پیش نیازمند مدیران پنجاه و هفتی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید