دعوت دوباره از یاغی کشتی فرنگی!

به گزارش دیار سلمان، برای معین شدن کشتی گیر وزن 82 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعزامی به مسابقه های جهانی بزرگسالان در بوداپست مجارستان، رقابت انتخابی درون اردویی برگزار می گردد.

دعوت دوباره از یاغی کشتی فرنگی!

به گزارش خبرنگاران ، برای معین شدن کشتی گیر وزن 82 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعزامی به مسابقه های جهانی بزرگسالان در بوداپست مجارستان، رقابت انتخابی درون اردویی برگزار می گردد.

در این رقابت درون اردویی فقط سه کشتی گیر به نام های یوسف قادریان و کیوان رضایی به ترتیب نفرات اول و دوم رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در وزن 82 کیلوگرم و سعید عبد ولی کشتی گیر خاطی و یاغی همین رقابت ها که با درگیری و زد و خورد، جو و نظم رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ایران را برهم زد، حضور خواهند داشت!

طبق اعلام فدراسیون کشتی، رقابت بین این سه کشتی گیر روز 5 مهرماه در خانه کشتی محمد بنا برگزار خواهد شد و آنها پس از وزن کشی با دو کیلوگرم ارفاق وزن در ساعت هفت و نیم صبح، از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح همان روز به مصاف هم می روند.

کشتی اول این مسابقه درون اردویی بین سعید عبد ولی و کیوان رضایی برگزار می گردد و در صورت پیروزی عبد ولی (با توجه به پیروزی قادریان مقابل کیوان رضایی در مرحله نهایی رقابت های انتخابی)، وی دیدار نهایی را با یوسف قادریان برگزار می نماید و فرد پیروز دو کشتی از 3 کشتی، نفر اعزامی به مسابقه های جهانی مجارستان خواهد بود.

با توجه به حضور کیوان رضایی نفر دوم رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان در رده سنی تیم زیر 23 سال ایران، رقابت وی با سعید عبد ولی فقط می تواند مبنای ارزیابی کادر فنی ذیربط از عملکرد وی قلمداد گردد و در صورت پیروزی وی در دیدار با سعید عبد ولی، نیازی به مسابقه بین وی و یوسف قادریان تشخیص داده نمی گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 104

به "دعوت دوباره از یاغی کشتی فرنگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت دوباره از یاغی کشتی فرنگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید