قدردانی هاشمی از افتخارآفرینی های کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا

به گزارش دیار سلمان، رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی از درخشش ورزشکاران ایرانی و کسب عنوان سومی در پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه تجلیل کرد.

قدردانی هاشمی از افتخارآفرینی های کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، در متن پیغام کیومرث هاشمی آمده است:

بار دیگر دلیر مردان و شیرزنان این سرزمین در کاروانی که به نام شهید مدافع حرم محسن حججی مزین شده بود با جان فشانی های خود ضمن به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران اسلامی،سرود ملی کشورمان را بارها و بارها در محل برگزاری رقابت ها طنین انداز کردند.

به همه این افتخار آفرینان خدا قوت و دست مریزاد گفته برای خانواده بزرگ و فرهیخته کشور در دیگر میادین قاره ای و جهانی آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد.

ورزشکارانی که همواره در میادین ورزشی با حداقل ها در کسب افتخار برای میهن عزیزمان، حداکثرها آفریدند و نشان دادند که امروز همانگونه که ملت فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی اینگونه با شکوه پیکر پاک و سرافراز شهید بزرگوار مدافع حرم را بر دوش می کشند فرزندانشان در پنجمین آوردگاه آسیا و اقیانوسیه با کسب مدال های متعدد، پرچم مقدس کشورشان را به اهتزاز در می آورند تا نشان دهند قدرشناس عزیزانی هستند که سر دادند تا ملت ایران سرفرود نیاورند و سر بلند باشند.

سپاس ویژه دارم از مردم همواره در صحنه که همواره دعای خیرشان بدرقه فرزندان شان در امر افتخار آفرینی در میادین ورزشی بوده و وتقدیر و تشکر دارم از دولت و مجلس محترم و وزارت ورزش و جوانان به ویژه شخص دکتر سلطانی فر که با حضور خود در عشق آباد و حمایت های همه جانبه، مایه دلگرمی خانواده فرهیخته ورزش کشور در تمامی مراحل آماده سازی ورزشکاران و تیم های اعزامی کمک گر کمیته ملی المپیک بودند و ما را در پشتیبانی از تیم های اعزامی به این رقابت ها کمک رساندند.

قدردانی می کنم از مسئولان فدراسیون ها، مربیان، ورزشکاران و پزشکان اعزامی که چندین ماه برای آماده سازی کاروان اعزامی کشورمان کوشش کردند تا اینگونه زحمات شان با به اهتزاز در آمدن پرچم کشورشان به بار نشیند. همچنین از سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد که در طول برگزاری این دوره از بازی ها از هیچ کمکی دریغ نکردند، تشکر و قدردانی می کنم.

از اصحاب رسانه به خصوص رسانه ملی، خبرگزاری ها، سایت ها و مطبوعات که از بامدادان تا پاسی از شب در پوشش افتخار آفرینی های کاروان شهید حججی سنگ تمام گذاشتند قدردانی می کنم تا در سایه الطاف الهی ،دعای خیر مردم ،کوشش مربیان و ورزشکاران و اطلاع رسانی اصحاب رسانه موجی از نشاط ، همبستگی و غرور ملی میهن اسلامیمان را در نوردد.

به تمامی اعضای کاروان جمهوری اسلامی ایران شهید حججی در پنجمین دوره بازی های آسیا و اقیانوسیه خدا قوت و دست مریزاد گفته باشد تا انشالله افتخار آفرینی های کاروان شهید حججی باعث غرور،مسرت و رضایتمندی مرم عزیز و مسوولین محترم شود و برای شیر زنان و دلیر مردان ایران اسلامی در دیگر رقابت های قاره ای و جهانی پیش رو آرزوی موفقیت و سر بلندی دارد.

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران (شهید مدافع حرم محسن حججی) در بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 با کسب مجموع 118 مدال در بین 69 کشور آسیا و اقیانوسیه به عنوان سومی بازی ها دست یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 836

به "قدردانی هاشمی از افتخارآفرینی های کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی هاشمی از افتخارآفرینی های کاروان ایران در بازی های داخل سالن آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید