دستگیری عاملان پرتاب اشیای خطرناک به سوی مدافع چلسی

به گزارش دیار سلمان، پلیس دو تن از طرفداران متخلف تیم فوتبال تاتنهام را که در جریان دربی لندن اشیایی را به سمت مدافع آلمانی چلسی پرتاب کردند، دستگیر کرد.

دستگیری عاملان پرتاب اشیای خطرناک به سوی مدافع چلسی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان؛ در پی انتشار تصاویری از لحظه پرتاب دو شی خطرناک از سوی سکوهای تماشاگران تیم تاتنهام در استادیوم استمفوردبریج به سوی آنتونیو رودیگر مدافع تیم فوتبال چلسی، پلیس لندن از دستگیری عاملان این اتفاق اطلاع داد.

در تصاویر ضبط شده از دربی لندن که با نتیجه 2 بر صفر به سود چلسی سرانجام یافت، تعیین است که همزمان یک در باز کن بطری و یک فندک از سوی سکوی تماشاگران تیم میهمان به سمت مدافع آلمانی تیم فوتبال چلسی پرتاب می گردد. هر دو شی به بازیکن سابق رم اصابت کرد و داور نیز این موضوع را در گزارش خود قید نموده است.

بعد از این حادثه سازمان لیگ برتر انگلیس با یاری پلیس لندن برای شناسایی عاملان این اتفاق دست به کار شدند و کمتر از 24 ساعت بعد دو عامل این اتفاق را شناسایی کردند.

توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی در مورد این حادثه گفت: اگر این یک رویه تازه است که ما باید دست به دست هم بدهیم تا هر چه زودتر جلوی آن را بگیریم تا جو بی نظیر فوتبال انگلیس خراب نگردد. من خیلی دوست دارم که طرفداران را این قدر نزدیک به زمین بازی ببینم، نه پشت فنس و تور و ... جو بازی با حضور طرفداران در نزدیک زمین مسابقه استثنایی است. در کل من نگران نیستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2078

به "دستگیری عاملان پرتاب اشیای خطرناک به سوی مدافع چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عاملان پرتاب اشیای خطرناک به سوی مدافع چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید