یوونتوس آماده ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز به پوگبا

به گزارش دیار سلمان، باشگاه یوونتوس در کوشش برای بازگرداندن پل پوگبا به جمع راه راه پوشان تورین است.

یوونتوس آماده ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز به پوگبا

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا که قرارداد فعلی اش با منچستریونایتد در انتها فصل جاری منقضی می گردد و به نظر نمی رسد قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کند، ممکن است پس از 6 سال حضور در فوتبال باشگاهی انگلیس به جمع راه راه پوشان تورین بازگردد چرا که ماسیمیلیانو آلگری از همکاری مجدد با این هافبک 28ساله استقبال می نماید.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که بین سال های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن موقع رکورد جهانی نقل وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد؛ یوونتوس از اطرفیان پل پوگبا خواسته است از هر پیشنهادی که این بازیکن دریافت می نماید، اطلاع حاصل پیدا نمایند. طبق این گزارش؛ یوونتوسی ها خود را آماده ارائه پیشنهادی وسوسه انگیر به هافبک فرانسوی شیاطین سرخ می نمایند و در کوشش برای متقاعد کردن او برای بازگشت به جمع راه راه پوشان تورین هستند.

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که یوونتوس میخواهد به پوگبا پیشنهاد دستمزد 7.5 میلیون یورو در سال بدهد، درست به مقدار دستمزد دوشان ولاهوویچ اما دستمزد این هافبک فرانسوی با پاداش های در نظر گرفته شده به طور خالص می تواند به 10 میلیون یورو در سال برسد. بر اساس این گزارش؛ یوونتوس در نظر دارد قراردادی سه ساله به پوگبا پیشنهاد دهد.

آلگری هم خود سخت در کوشش است تا بتواند پوگبا را برای بازگشت به یوونتوس متقاعد کند، اما هافبک شیاطین سرخ منتظر خواهد ماند تا پیشنهادهایی را که به وی می رسد آنالیز کند. از رئال مادرید به عنوان دیگر مقصد احتمالی این بازیکن یاد شده است.

او این فصل در 20 بازی منچستریونایتد را همراهی نموده و کنار ثبت هشت پاس گل، یک گل هم به ثمر رسانده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2162

به "یوونتوس آماده ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز به پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس آماده ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز به پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید