خبرنگاران بزرگترین خدمت به خبرنگاران، پاسخ گو بودن مدیران است

به گزارش دیار سلمان، قزوین - خبرنگاران - رییس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: خبرنگاران استان به دنبال برگزاری یک مراسم و برنامه تقدیر نیستند بلکه جوابگو بودن مدیران توقع و انتظار آنها است و بزرگترین خدمت به این قشر محسوب می گردد.

خبرنگاران بزرگترین خدمت به خبرنگاران، پاسخ گو بودن مدیران است

منوچهر حبیبی روز سه شنبه در نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین، اضافه نمود: امیدواریم با فعال شدن شورای اطلاع رسانی استان، پاسخگویی به رسانه ها در مدیران نهادینه گردد چون شورای اطلاع رسانی حتما این موضوع را پیگیری خواهد نمود تا سوالات خبرنگاران توسط مسوولان امر پاسخ داده گردد.

وی با اشاره به برنامه های شورا برای روز خبرنگار، اضافه نمود: این روز اگرچه به دلیل شیوع ویروس کرونا مظلوم واقع شد ولی قطعا در آینده روزهای خوشی خواهد آمد و برنامه های خوبی هم در این زمینه برگزار خواهد شد.

حبیبی اضافه نمود: برنامه های طراحی شده به مناسبت روز خبرنگار مورد تایید شورای اطلاع رسانی استان است و مراسم هفته خبرنگار بر اساس همان دنبال می گردد.

وی با پوزش از خبرنگاران بابت محدودیت برنامه ها به دلیل شیوع کرونا، گفت: بنا داشتیم جلسه ای رسمی، جامع و کامل به مناسبت روز خبرنگار با حضور مدیران و اصحاب رسانه برگزار کنیم ولی شرایط اجازه نمی دهد و کوشش می کنیم در بازدیدهای حضوری و محدود آن را جبران کنیم.

معاون استاندار قزوین گفت: البته بدون برنامه و مراسم نیز قدردان زحمات خبرنگاران هستیم و از کوشش ها و سنگ تمام گذاشتن های آنها در عرصه کرونا تقدیر می کنیم.

معاون سیاسی استاندار قزوین اضافه نمود: همه ما اهمیت کار خبر و خبرنگار را درک می کنیم و امیدواریم با ارتباط مجموعه مدیران و دستگاه های اجرایی با حوزه خبر و مطبوعات بتوانیم در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی رضایت خبرنگاران و مردم را کسب کنیم.

مشی و منش عزاداری های ماه محرم بلاتغییر است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ماه محرم، اضافه نمود: مشی و منش این ماه بلاتغییر است و قطعا خون سرخ حسینی سال به سال در رگ های شیعیان و مسلمانان دنیا رنگین تر و نمایان تر خواهد شد.

حبیبی اضافه نمود: شیوه عزاداری و مناسک آن سال جاری به واسطه کرونا متفاوت با سال های گذشته است و آن هم به جهت رعایت و حفظ سلامت خود عزاداران طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا اجرا می گردد.

وی اضافه نمود: در این ماه کوشش می کنیم که شهرها و روستاهای استان سیاه پوش گردد و خلا ناشی از نبود تجمع های دوره های گذشته با پررنگ کردن فضاهای شهری با پرچم و دستنوشته ها جبران گردد.

حبیبی با بیان اینکه پیغام و نفس گرم محرم هیچ وقت نباید به سردی بگراید، اضافه نمود: با توجه به اینکه در این ماه تجمعات محدود می گردد بنابراین رسالت رسانه ها، صدا و سیما و خبرگزاری ها سنگین تر خواهد شد تا با ایجاد شور حسینی کمبود این تجمعات را جبران نمایند.

وی در مورد اعتبارات بند چ ماده 37، اضافه نمود: دستگاه های اجرایی استان باید متعهد باشند اعتباراتی که برای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی تخصیص یافته به موقع و در جای خود هزینه نمایند.

حبیبی اضافه نمود: فعالیت دستگاه ها در این زمینه در سال آینده رصد خواهد شد چون سال پایانی دولت است و باید عملکرد دو دوره دولت تدبیر و امید جمع آوری شده و به آگاهی مردم رسانده گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1252

به "خبرنگاران بزرگترین خدمت به خبرنگاران، پاسخ گو بودن مدیران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بزرگترین خدمت به خبرنگاران، پاسخ گو بودن مدیران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید