حاج صفی: بازی های ایران و عراق همواره پرگل و جذاب بوده است، تمرکز همه بالاست و لیاقت صعود را داریم

به گزارش دیار سلمان، احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان از آمادگی بالای هم تیمی هایش برای رویارویی با عراق گفت و اینکه لیاقت صعود به مرحله بعد را دارند.

حاج صفی: بازی های ایران و عراق همواره پرگل و جذاب بوده است، تمرکز همه بالاست و لیاقت صعود را داریم

به گزارش خبرنگاران، احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل عراق گفت: شرایط تیمی ما خدا را شکر خوب است. از لحاظ فنی و روحی، بازی به بازی بهتر شدیم. اکنون هم آماده بازی فردا هستیم و می دانیم بازی سختی داریم. همواره بازی های ایران و عراق، بازی های خوبی بوده که پرگل و جذاب بوده است.

وی در ادامه گفت: می دانیم فردا هم بازی خوبی خواهیم داشت و امیدوارم مردم ایران و عراق از این بازی لذت ببرند. البته ما هم بتوانیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و همه مردم را راضی کنیم.

مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره جو حاکم بر تیم اعلام نمود: از روزی که به بحرین آمدیم، خودمان با بازیکنان صحبت کردیم و واقعاً شرایط را درک می کردیم. در دور رفت امتیازهای ساده ای را از دست دادیم و با یکدیگر همقسم شدیم برای جبران. می دانستیم که دیگر جایی برای امتیاز از دست دادن نداریم و صحبتی که با هم داشتیم، این بود که حتماً باید از این گروه صعود کنیم.

حاج صفی توضیح داد: تمرکز همه بالاست و لیاقت صعود هم داریم. تا اینجا نیز همینطور شده است. ما سه بازی خیلی خوب انجام دادیم و جو خوبی بر تیم مان حاکم است. ما فقط یک هدف داریم که باید از این گروه صعود کنیم. جو فوق العاده ای در تیم وجود دارد و همچنین انرژی مثبتی از ایران از سوی طرفداران و پیشکسوتان به ما رسیده است. این مسئله انرژی ما را چند برابر کرد و باعث شد بازی ها را خوب آغاز کنیم. امیدوارم فردا هم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و برنده بازی باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1804

به "حاج صفی: بازی های ایران و عراق همواره پرگل و جذاب بوده است، تمرکز همه بالاست و لیاقت صعود را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج صفی: بازی های ایران و عراق همواره پرگل و جذاب بوده است، تمرکز همه بالاست و لیاقت صعود را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید