تور ارزان دبی: مناجاتی: کسب 6 امتیاز مقابل امارات و کره دور از دسترس نیست، اسکوچیچ به لیگ ایران بیشتر توجه کند

به گزارش دیار سلمان، پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی با کسب 6 امتیاز از دو بازی پیش روی خود گام بلندی برای صعود به جام جهانی برخواهد داشت.

تور ارزان دبی: مناجاتی: کسب 6 امتیاز مقابل امارات و کره دور از دسترس نیست، اسکوچیچ به لیگ ایران بیشتر توجه کند

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

مهدی مناجاتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره ملاقات پنجشنبه شب تیم ملی ایران مقابل امارات گفت: تیم ملی ما همواره سرآمد تیم های آسیا بوده و هست و اماراتی ها هم مثل سال های گذشته نیست و فرق نموده است. اماراتی ها روی فوتبال سرمایه گذاری نموده اند و دیگر آن امارات سابق نیستند. با این حال تیم ملی می تواند بدون اینکه اذیت گردد از این بازی دست پر بیرون بیاید.

وی با اشاره به لیست تیم ملی و حضور کمرنگ بازیکنان لیگ داخلی، گفت: در ایران بازیکنان بزرگ و خوب زیادی داریم و چه بهتر بود اسکوچیچ و مربیان تیم ملی، تیم های داخلی را بیشتر آنالیز می کردند. مربیان ایرانی از کلاس بالای برخوردارند و نمی دانم چرا اینقدر فوتبال ما باید به مربی خارجی متکی باشد. این مسئله در باشگاه ها هم دیده می گردد و هر مربی همراه خود مربی خارجی می آورد! ما مربیان و بازیکنان بزرگی داریم ولی باید به خودباوری بیشتری برسیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره ملاقات هفته آینده تیم ملی با کره جنوبی توضیح داد: بازی با کره همواره سخت بوده ولی اگر آمار را درنظر بگیریم تیم ملی نسبت به کره پیروز تر بوده است.

مناجاتی اسم کرد: گرفتن 6 امتیاز از این دو بازی دور از دسترس نیست. تیم ملی با برد در این بازی ها گام بلندی برای صعود بر می دارد. امیدوارم با کوشش و تعصب بازیکنان و مربیان این مهم رخ دهد و تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1929

به "تور ارزان دبی: مناجاتی: کسب 6 امتیاز مقابل امارات و کره دور از دسترس نیست، اسکوچیچ به لیگ ایران بیشتر توجه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: مناجاتی: کسب 6 امتیاز مقابل امارات و کره دور از دسترس نیست، اسکوچیچ به لیگ ایران بیشتر توجه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید