یک ستاره تصادفی پرسپولیسی شد ، پرچمداری برای ستاره های افتضاح

به گزارش دیار سلمان، بازیکن خارجی سرخ پوشان مرکز تا اینجا پرچمدار شایسته خریدهای افتضاح برزیلی در پرسپولیس بوده است.

یک ستاره تصادفی پرسپولیسی شد ، پرچمداری برای ستاره های افتضاح

به گزارش خبرنگاران آنلاین، به نظر می رسد جذب یورگن لوکادیا از سوی پرسپولیسی ها یک تصادف بوده است، چرا که اساسا خریدهای خارجی این تیم باید فاقد حداقل های کیفی باشند. بنابراین اینکه فوروارد هلندی به ایران آمد و آنطور درخشید، یک سوءتفاهم بوده که خدا را شکر(!) با خروج زودهنگام لوکادیا از ایران رفع شد.

قاعده کار همین است که پرسپولیسی ها بازیکنی مثل لئاندرو پریرا را بگیرند؛ فوتبالیستی که بعد از 5 بازی نه تنها پیروز نشده برای این تیم گل بزند، بلکه با اخراج بسیار عجیب و بچگانه اش در دقایق خاتمهی نیمه اول ملاقات با سپاهان، کمر پرسپولیس را در دوئل با حریف مستقیمش برای کسب عنوان قهرمانی شکست.

اگر پرسپولیس در خاتمه فصل قهرمان لیگ برتر نگردد، حتما بخش مهمی از گناه این ناکامی متوجه پریرا و البته شخص یحیی گل محمدی است؛ سرمربی سرخپوشان که نه تنها خرید بدی انجام داده، بلکه با اصرار برای حضور او در ترکیب و نیز حفظ این بازیکن در زمین با وجود دریافت یک کارت زرد، در حقیقت مقدمات شکست تیمش را فراهم کرد. مهم نیست که گل محمدی در چینش اصلی دچار اشتباه شده باشد، مهم این است که وقتی او می بیند حضور پریرا در زمین جواب نداده، توپ به این بازیکن نمی رسد و او هم با وجود دریافت یک کارت زرد همچنان عصبی و پراشتباه است، باید این مهاجم را تعویض کند، ولو اینکه نیمه اول هنوز به خاتمه نرسیده باشد. یحیی اما هیچ کدام از این کارها را نکرد تا تیمش وارد یک باتلاق گردد.

تا اینجا پریرا پرچمدار شایسته خریدهای افتضاح برزیلی در پرسپولیس بوده است؛ کسانی مثل دی کارمو که افشین قطبی خرید، تادئو که شاهکار حمید درخشان بود و البته جونیور براندائو که در دوران کالدرون جذب شد و چیزی نمانده بود مربی آرژانتینی او را کتک بزند!

اینکه شما از فوتبال خیزترین خطه دنیا این همه بازیکن افتضاح جذب کنی، واقعا هنر خاصی است که گویا فقط در باشگاه پرسپولیس پیدا می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2320

به "یک ستاره تصادفی پرسپولیسی شد ، پرچمداری برای ستاره های افتضاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ستاره تصادفی پرسپولیسی شد ، پرچمداری برای ستاره های افتضاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید