حاجیلو: جرم من برای دفاع از استقلال، دستبند و زندانی شدن بود

به گزارش دیار سلمان، اصغر حاجلیو، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: برای دفاع از استقلال و شکایت جواد نکونام، به من دستبند زدند و بازداشت شدم.

حاجیلو: جرم من برای دفاع از استقلال، دستبند و زندانی شدن بود

اصغر حاجیلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازداشت خود به دلیل شکایت جواد نکونام، سرمربی فعلی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: وکیل نکونام گفته که بازداشت من ارتباطی به شکایت موکلش نداشته است، پس من به چه دلیل به دادسرا رفته بودم؟ ماه هاست از شکایت نکونام علیه من می گذرد و به کسی چیزی نگفته بود و جایی تعریف ننموده بودم.

وی اضافه نمود: نکونام علیه باشگاه مصاحبه تندی انجام داده بود، اما هیچ کدام از مسئولان وقت و پیشکسوتانی که طبقه چهارم باشگاه مستقر هستند، پاسخی به اظهارات او ندادند. من مدیر تیم استقلال بودم که مدیررسانه ای وقت باشگاه گفت که امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال خواسته جوابیه بدهم. برای دفاع از استقلال گفتم که شما (نکونام) از بغل استقلال پول گرفتی و حالا جلوی حضور تیم در آسیا را می گیری؟ شما در اندازه ای نیستی که درباره قدمت 70 ساله استقلال حرف بزنی. سپس به موضوع سرمربیگری افشین قطبی در تیم ملی اشاره کردم و حرف هایی زدم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: جالب است که وکیل نکونام گفته چیز خاصی نبوده است. حتما کارگردان فیلم سینمایی مطرب بودم که شکایت کردند و به دادسرا رفتم! متأسفانه فتحی مدیرعامل وقت باشگاه، این مصاحبه را گردن ما انداخت. از طرفی، بخش حقوقی باشگاه نیز اقدامی ننموده بود. زمانی که به دادسرا احضار شدم، گفتند که نشر اکاذیب کردی، گفتم من برای دفاع از باشگاه حرف زدم و چیزی نگفتم. از من خواستند بحث نشر اکاذیب را تکذیب کنم. فکر کردم با امضای این بحث، همه چیز تمام شده، اما متوجه شدم وکیل نکونام اعتراض نموده است. ضمن اینکه آدرس منزل مان را نیز اشتباهی به شعبه داده بود. دو بار نامه به آدرس اشتباهی می رود و چون مراجعه ننموده بودم، حکم غیابی دادند. سه شنبه هفته گذشته تماس گرفتند و گفتند که به دادسرا بیایم. وقتی گفتم آدرس اشتباهی داده اند، خواستند که درخواست دادخواهی بدهم. شرح دادم که برای دفاع از باشگاه صحبت نموده ام.

حاجیلو با ناراحتی از اتفاق پیش آمده، ادامه داد: با این روزگار هیچ توقعی از کسی ندارم. طی 48 سال خدمت به استقلال نه پورشه گرفتم، نه زندگی ام را درست کردم. امروز به خاطر دفاع از استقلال زندانی شدم و جایزه ام را گرفتم. حسن روشن گفته که زمان قبل از انقلاب، به خاطر گلی که زده بود، ماشین ب ام و گرفت، امروز هم هر کسی فوتبال بازی می نماید، لنکروز و پورشه می گیرد. من نه بی ام و گرفتم، نه لنکروز. وقتی شنبه صبح به دادسرا رفتم، یک نفر آمد و من را به کلانتری برد. گفتند حکمت اجرا شده و باید بازداشت شوی. من را با دستبند به کلانتری بردند.

وی توضیح داد: از خودم به خاطر اتفاقی که افتاد، خجالت کشیدم و ای کاش فوتبالی نبودم. بحث من حفظ حرمت ها نیست. نکونام زمانی که 18 ساله بود و از تیم امید خط خورد، به یاد دارد که برایش چه کار کردم، اما او کاری کرد که مرا به کلانتری ببرند و دستبند بزنند. دستبند را به کسی می زنند که مال کسی را بخورد، نه من که 48 سال برای استقلال زحمت کشیدم. اینها پولدار هستند و وکیلش در دادسرا حاضر شده بود. بدتر اینکه گفتند بازداشت شدن من ربطی به شکایت نکونام ندارد. حالم از این فوتبال و زندگی بهم می خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال یادآور شد: در این فوتبال به کسی بی احترامی نکردم و چیزی جز محبت مردم نداشتم. قراردام با استقلال، محبت مردم بود. از احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال تشکر می کنم که تماس گرفت. از امیر قلعه نویی که یک نفر را فرستاد تا پیگیر کارم باشد، تشکر می کنم. دم آنها گرم، از پیشکسوتان استقلال توقع ندارم طرفداری من را بکنند؛ به خصوص پیشکسوتانی که طبقه چهارم باشگاه هستند و حقوق می گیرند، اما پاسخی به نکونام ندادند. به من برای دفاع از استقلال دستبند زدند. جرم من برای دفاع از استقلال، دستبند و زندانی شدن بود. این حق الزحمه ما بود و دست شان درد نکند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1200

به "حاجیلو: جرم من برای دفاع از استقلال، دستبند و زندانی شدن بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجیلو: جرم من برای دفاع از استقلال، دستبند و زندانی شدن بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید