جوانان کارآفرین، تکیه گاه محکم اقتصادی کشور هستند

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/لرستان سرپرست دانشگاه لرستان گفت: جوانان کارآفرین، تکیه گاه محکم اقتصادی کشور هستند.

جوانان کارآفرین، تکیه گاه محکم اقتصادی کشور هستند

علی نظری در نشست جمعی از جوانان کارآفرین، صاحبان کسب وکارهای نوپا و استارت ها که امروز دهم بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: جوانان کارآفرین و صاحبان کسب وکارهای نوپا و استارتاپ ها می توانند در بخش اقتصادی، یک تکیه گاه محکم و استوار برای نظام جمهوری اسلامی و کشور باشند.

وی شرح داد: ارتباط بین دانشگاه لرستان و اتاق بازرگانی باید توسعه یابد تا بتوانیم بیش ازپیش با تکیه بر مغز متفکر جامعه که همان اندیشمندان و جوانان کارآفرین هستند مسائل را کاهش بدهیم.

سرپرست دانشگاه لرستان با بیان اینکه کارآفرینی یک فعالیت منطبق با تعالیم دینی است و باید تقویت شود، اظهار داشت: مسائلی که برای کارآفرینان و تولیدکنندگان وجود دارد باید با توسعه ارتباط بین دانشگاه ها و بخش هایی همچون اتاق بازرگانی، رفع شوند.

نظری اضافه کرد: دانشگاه می تواند در رفع برخی مسائل به ویژه در مباحث فنی، حقوقی و قانونی با به کارگیری نظرات متخصصان دانشگاهی به کارآفرینان و تولیدکنندگان کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه می تواند با استفاده از ظرفیت های متخصص انسانی، مباحث مرتبط با خدمات بازاریابی، بازرگانی و فنی و مهندسی را به کارآفرینان و استارتاپ ها، آموزش و مشاوره بدهد.

همچنین، دکتر حسین سلاحورزی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان لرستان بر توسعه همکاری های دوجانبه اتاق بازرگانی با دانشگاه لرستان، تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست، صاحبان کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها و نیز کارآفرینان جوان، دیدگاه ها و مسائل خود را در رابطه با برخی کسب وکارهای مستقر در پارک علم و فناوری و دانشگاه مطرح کردند و سرپرست دانشگاه لرستان نیز قول مساعد داد در جهت رفع این مسائل، تلاش کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2104

به "جوانان کارآفرین، تکیه گاه محکم اقتصادی کشور هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان کارآفرین، تکیه گاه محکم اقتصادی کشور هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید