جدیدترین شماره نشریه رشد آموزش تربیت بدنی منتشر شد

به گزارش دیار سلمان، تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصلنامه رشد آموزش تربیت بدنی توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

جدیدترین شماره نشریه رشد آموزش تربیت بدنی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی فراوری و در دو گروه ماهنامه ها (دانش آموزی - بزرگسال) و فصل نامه های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می شوند.

سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد آموزش تربیت بدنی (دوره بیست و یکم، شماره پی درپی 73، بهار 1400) از گروه فصلنامه های علوم انسانی، برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد.

مخاطبان فصلنامه رشد آموزش تربیت بدنی در بهار 1400 این مطالب را می خوانند: معلّم ترین معلّم ها، گفت و گو با دکتر الهه حسن پور، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، چگونه انگیزش و عملکرد شغلی معلمان تربیت بدنی را بهبود بخشیم، ارتقای بالندگی حرفه ای معلمان تربیت بدنی، رویکردهای جدید در سنجش و ارزیابی درس تربیت بدنی، نقش مربّی تربیت بدنی در آموزش سواد تغذیه ای، تحولات تربیت بدنی مدارس در دوران کرونا و پساکرونا، استعدادیابی و استعدادپروری در ورزش دانش آموزی و...

فصلنامه رشد آموزش تربیت بدنی به سردبیری سوسن تسلیمی و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می گردد.

علاقمندان برای دریافت فایل PDF این شماره از رشد آموزش تربیت بدنی می توانند بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

https://www.roshdmag.ir/u/2dr

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1766

به "جدیدترین شماره نشریه رشد آموزش تربیت بدنی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شماره نشریه رشد آموزش تربیت بدنی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید