جانشین زیرخاکی از امشب روی آنتن می رود، پرگار؛ داستانی با موضوع خانواده و تربیت فرزندان

به گزارش دیار سلمان، مجموعه تلویزیونی پرگار ازامشب 6 خرداد روی آنتن می رود.

جانشین زیرخاکی از امشب روی آنتن می رود، پرگار؛ داستانی با موضوع خانواده و تربیت فرزندان

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی شبکه یک، اولین قسمت از سریال پرگار با قصه ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی، تعلیم و تربیت فرزندان امشب سه شنبه ششم خردادماه پخش می گردد.

ملودرام پرگار قصه سه خانواده را بهطور موازی روایت می نماید که مقطعی از روزگار، سرگذشت آنها با هم گره خورده است و خواسته ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می نماید. این مجموعه نمایشی از امشب هرشب ساعت 22:15 دقیقه پخش می گردد. پنج شنبه ها نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می رود.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. سایر عوامل فراوری این سریال عبارتند از: نویسنده احمد رفیع زاده، مدیرفراوری مریم فاطمی، مدیر برنامه ریزی مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس نازنین توسلی، مدیر صدابرداری یاسر رمضانی، طراح گریم میشا جودت، منشی صحنه زهرا مهدوی.

مجموعه تلویزیونی پرگار به تهیه کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در29 قسمت درگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما فراوری شده است.

4104/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1129

به "جانشین زیرخاکی از امشب روی آنتن می رود، پرگار؛ داستانی با موضوع خانواده و تربیت فرزندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین زیرخاکی از امشب روی آنتن می رود، پرگار؛ داستانی با موضوع خانواده و تربیت فرزندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید