توزیع بیش از 8 هزار کتاب کمک آموزشی در مناطق محروم چهار استان کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش دیار سلمان، به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در گام اول پویش مواسات آموزشی، 8 هزار جلد کتاب کمک آموزشی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار توزیع شد.

توزیع بیش از 8 هزار کتاب کمک آموزشی در مناطق محروم چهار استان کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سرگرمی و سفر بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در گام اول پویش مواسات آموزشی، 8 هزار جلد کتاب یاری آموزشی در بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار توزیع شد.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: پویش مواسات آموزشی با هدف ایجاد شرایط برابر تحصیل و حمایت از دانش آموزان نیازمند راه اندازی شده و تا به امروز بیش از 8 هزار جلد کتاب یاری آموزشی با مشارکت های مردمی و حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام تهیه و در مناطق کم برخوردار کشور توزیع شده است.

حمید سلیمی اضافه نمود: دانش آموزان هدف در گام اول این پویش مربوط به استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال وبختیاری و خوزستان هستند و در گام های بعدی استان های با اولویت محرومیت بالا تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به نیاز پایه های تحصیلی مختلف به کتب یاری آموزشی اضافه نمود: با توجه به کمبود های مختلف آموزشی در مناطق کم برخوردار کتب یاری آموزشی می تواند در تقویت فرایند آموزش موثر باشد و کتاب های اهدا شده در این پویش از پایه تحصیلی دوم ابتدایی تا پایه دوازدهم را شامل می شود.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان گفت: این کتاب ها با یاری گروه های جهادی آموزشی که متشکل از فرهنگیان، معلمان و دانشجو-معلمان همکار بنیاد هستند توزیع شده است.

گفتنی است بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با هدف نهادینه سازی عدالت آموزشی در سطح کشور و تلاش برای گسترش امکانات آموزشی در مناطق کم برخوردار و یاری دانش آموزان و معلمان این مناطق، قرارگاه جهادی عدالت آموزشی را سال گذشته شکل داده و در سال جدید تحصیلی با تمرکز بر پنج استان محروم آموزشی برای ارتقای شاخص های آموزش برنامه ریزی نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1786

به "توزیع بیش از 8 هزار کتاب کمک آموزشی در مناطق محروم چهار استان کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 8 هزار کتاب کمک آموزشی در مناطق محروم چهار استان کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید