تعطیلی لیگ با قهرمانی پرسپولیس باشد، بعضی از برگزاری ادامه لیگ ترس دارند

به گزارش دیار سلمان، کاپیتان دوم پرسپولیس گفت: اگر قرار است که لیگ برتر تعطیلی گردد باید پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی گردد.

تعطیلی لیگ با قهرمانی پرسپولیس باشد، بعضی از برگزاری ادامه لیگ ترس دارند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه در مورد بلاتکلیفی بازی های لیگ برتر گفت: واقعاً ما هم از این شرایط خسته شده ایم و نمی دانیم که قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. چیزی که معین است این است که این بلاتکلیفی به کل فوتبال کشور آسیب می زند. امیدوارم مسئولان تصمیم گیرنده با تدبیری مناسب شرایط را معین نمایند.

وی با انتقاد از کسانی که خواهان تعطیلی لیگ برتر هستند، ادامه داد: قطعاً برای همه ما سلامتی مردم کشورمان خیلی مهم است. ما هم آرزو می کنیم که این ویروس منحوس زودتر از کشور ما ریشه کن گردد اما نمی دانم چرا بعضی به دنبال تعطیلی لیگ برتر هستند؟ الان خیلی از کسب و کارها به راه افتاده و می بینیم که مردم در سطح کشور در حال فعالیت هستند. در حالی خیلی از فعالیت های اجتماعی مردم به راه افتاده که خیلی از آن ها در فضای بسته کار می نمایند. در این شرایط نمی دانم چرا بعضی ها با برگزاری فوتبال که در فضای باز برگزار می گردد مخالف هستند؟ واقعاً آدم شک می نماید که این افراد نگران سلامتی مردم هستند.

کاپیتان دوم پرسپولیس همچنین توضیح داد: پرسپولیس 40 میلیون طرفدار عاشق دارد که با این تیم زندگی می نمایند و نمی گردد همین طور لیگ را تعطیل نمایند. به هر حال باید فکر خوبی انجام گردد. یا لیک ادامه پیدا کند یا اینکه اگر قرار است لیگ تعطیل گردد باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی نمایند. ما 10 امتیاز از رقبا بالاتر هستیم و شانس اول قهرمانی را در اختیار داریم. منطقی این است که اگر قرار است قهرمان را بدون بازی ها معین نمایند باید پرسپولیس قهرمان گردد. در فرانسه هم این رخ داد و تیم صدرنشین را قهرمان اعلام کردند. انتظار ما هم بیجا نیست.

عالیشاه اعلام نمود: ما هم به سلامتی مردم فکر می کنیم اما این حق ماست که بعد از ماه ها کوشش و سختی در سرما و گرما به دنبال رسیدن به حق خودمان باشیم. خیلی از کشورهای اروپایی قصد دارند لیگ خود را شروع نمایند و نمی دانم چرا بعضی ها این قدر از ادامه لیگ هراس دارند. من از آن ها می پرسم که اگر تیم مورد علاقه خودشان هم صدرنشین بود باز هم به دنبال تعطیلی لیگ بودند؟ بهتر است همه منطقی حرف بزنند.

وی اضافه نمود: مگر می گردد لیگ را بدون معین شدن قهرمان تمام کرد؟ وقتی خیلی از کشورها به دنبال ادامه لیگ خودشان هستند ما چرا باید به فکر تعطیلی باشیم؟ این اتفاق اجحاف در حق ما بازیکنان است که برای موفقیت کوشش زیادی کردیم. امیدوارم مسئولان تصمیم گیرنده تحت تأثیر این فشارها قرار نگیرند و تصمیمی گرفته گردد که به سود فوتبال باشد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1088

به "تعطیلی لیگ با قهرمانی پرسپولیس باشد، بعضی از برگزاری ادامه لیگ ترس دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی لیگ با قهرمانی پرسپولیس باشد، بعضی از برگزاری ادامه لیگ ترس دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید