صعود چلسی و سویا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش دیار سلمان، چلسی و سویا با شکست حریفانشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

صعود چلسی و سویا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری دو ملاقات از گروه E شروع شد و چلسی و سویا توانستند صعودشان را به یک هشتم نهایی قطعی نمایند.

چلسی به مصاف رن رفت و 2 بر یک میزبانش را شکست داد. شاگردان فرانک لمپارد در دقیقه 22 با گلزنی اودوی یک بر صفر پیش افتادند و نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفتند. در نیمه دوم رن تیم برتر میدان بود و مدام حمله می کرد. در نهایت کوشش های تیم فرانسوی به نتیجه رسید و گیراسی در دقیقه 85 بازی را مساوی کرد. تنها چند دقیقه بعد اولیور ژیرو که در نیمه دوم به زمین رفته بود گل دوم چلسی را به ثمر رساند تا تیمش با کسب این سه امتیاز حضورش در مرحله حذفی قطعی گردد.

در دیگر بازی سویا برابر کراسنودار نهاده شد و مانند چلسی در لحظات پایانی تساوی یک بر یک را به پیروزی 2 بر یک تبدیل کرد. ایوان راکیتیچ خیلی زود دروازه میزبان را باز کرد. کراسنودار در دقیقه 56 بازی را به تساوی رساند اما مونیر حدادی در وقت های اضافه گل دوم سویا را وارد دروازه تیم روسی کرد تا سه امتیاز به شاگردان یولن لوپتگی برسد.

سویا مانند چلسی 10 امتیازی شد و در دو هفته به جای مانده با تیم لندنی برای صدرنشینی رقابت خواهد نمود. رن و کراسنودار هم که شانس صعود به یک هشتم را از دست دادند برای کسب صندلی سومی و حضور در لیگ اروپا کوشش خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1867

به "صعود چلسی و سویا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود چلسی و سویا به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید