تصادف محور مواصلاتی شهرستان دیر 10 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش دیار سلمان، مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از وقوع دو تصادف در دو حادثه جداگانه در محورهای مواصلاتی شهرستان دیّر و مصدوم شدن 10 تن اطلاع داد.

تصادف محور مواصلاتی شهرستان دیر 10 مصدوم برجای گذاشت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از فارس از شهرستان دیر، حسین ناظمیان پور شامگاه دوشنبه از وقوع دو تصادف در دو حادثه جداگانه در محورهای مواصلاتی شهرستان دیّر و مصدوم شدن 10 تن اطلاع داد و با بیان اینکه حادثه اول ساعت 18 به وقوع پیوست، گفت: این حادثه در جاده ساحلی بین روستای الی شمالی و شرکت متانول رخ داد و در آن دو دستگاه موتورسیکلت با هم برخورد که چهار مصدوم برجای گذاشت.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر اضافه نمود: بلافاصله بعد از اطلاع مرکز پیغام سه آمبولانس از پایگاه فوریت های پزشکی 115 دیر و دروداحمد به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان منتقل کردند.

وی اضافه نمود: مصدومین یکی از موتورسیکلت ها دو نوجوان 13 و 14 ساله بودند که از ناحیه سر و پا دچار ضربه و شکستگی شده و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: مصدومین موتورسیکلت دیگر نیز از کارگران شرکت متانول و دارای سن 26 و 32 سال بوده که از ناحیه سر، صورت و دست و پا دچار ضربه شدید شدند.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با بیان اینکه حادثه دوم در جاده دوراهک به آبدان روبروی روستای سرمستان رخ داد، اظهار کرد: این حادثه ساعت 18 و 26 دقیقه با تماس با مرکز پیغام فوریت های پزشکی 115 شهرستان دیّر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمنداطلاع داده شد که بلافاصله تیم فوریت های پزشکی آبدان و دوراهک به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: خودرو سمند دارای 6 سرنشین از یک خانواده و پنج نفر خانم و یک نفر آقا بودند که سن آنها در محدوده 5 تا 50 ساله بوده که از ناحیه سر، دست، پا و کمر دچار صدمه شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان انتقال داده شد.

ناظمیان پور توضیح داد: در این حادثه بدلیل گیر افتادن راننده خودرو عملیات رهاسازی توسط نیروهای آتش نشانی آبدان انجام و توسط ناوگان اورژانس 115 آبدان به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد.

وی با بیان اینکه علت این دوحادثه از سوی کارشناسان هدایت و رانندگی در دست آنالیز است یادآور شد: شهرستان دیّر دارای پنج پایگاه فوریت های پزشکی دیّر، درود احمد، بردخون، آبدان و دوراهک می باشد که آماده ارایه خدمات اورژانسی در سریع ترین زمان و در همه جا به صورت رایگان است.

لازم به ذکر است توجه نکردن به قوانین هدایت و رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی و نامناسب بودن جاده ها از عوامل اصلی تصادف های جاده ای در شهرستان دیّر است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1529

به "تصادف محور مواصلاتی شهرستان دیر 10 مصدوم برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف محور مواصلاتی شهرستان دیر 10 مصدوم برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید