به زودی سرمربی تازه را معرفی می کنیم

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/فارس با وجود عملکرد خوب سرمربی خوزستانی قشقایی در فصل گذشته، به نظر می رسد همکاری هرمزی و قشقایی در فصل تازه رقابت های لیگ یک ادامه نخواهد داشت و مدیرعامل این باشگاه هم اظهار داشت که به زودی سرمربی تازه را معرفی خواهد نمود.

به زودی سرمربی تازه را معرفی می کنیم

مدیر عامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درحال مذاکره با چند مربی نام آشنا برای راهنمایی این تیم در فصل تازه هستیم، گفت: سرمربی این تیم به زودی معرفی می گردد.

اشکان نجف پور بیان نمود: در پی بازیکنان تازه و در حال آماده شدن برای شروع فصل تازه هستیم و با معرفی سرمربی بازیکنان تازه هم جذب می شوند.

وی با بیان اینکه طرفداران نگران نباشند، اضافه کرد: با معین شدن سرمربی تازه تمرینات تیم شروع می گردد و خود را با قدرت برای مسابقات آماده می کنیم تا با کسب نتایج مطلوب دل طرفداران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های فوتبال لیگ یک در فصل پیش رو طبق معمول با حضور 18 تیم شروع می گردد و در سرانجام تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می نمایند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. حضور بازیکن خارجی در تیم های دسته اول همانند گذشته ممنوع است.

قرار است فصل تازه بازی های لیگ یک از هفته دوم مهرماه شروع گردد. قشقایی در فصل گذشته لیگ یک با راهنمایی داریوش هرمزی 42 امتیاز کسب کرد و در رتبه چهاردهم جدول نهاده شد. این تیم در برابر رقبای بالانشین جدول نمایش خوبی داشت و در نیم فصل دوم 4 ملاقات برابر تیم های مدعی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1892

به "به زودی سرمربی تازه را معرفی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی سرمربی تازه را معرفی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید