به خاطر کاهش بازدید از ریلزها شاید بهتر باشد که محتواهای خود را به صورت عکس ، نوشته در اینستاگرام بفرستید

به گزارش دیار سلمان، یک گزارش تازه ادعا می نماید که بازدیدهای ریلز Reels اینستاگرام به شدت کاهش یافته، در حالی که عکس ها محبوبیت قبلی خود را بازیافته اند.

به خاطر کاهش بازدید از ریلزها شاید بهتر باشد که محتواهای خود را به صورت عکس ، نوشته در اینستاگرام بفرستید

طبق گزارشی از Adweek ، اینستاگرام چند سالاست که کوشش می کرد روی ریلز و فرمت ویدئو تمرکز کند. اما این کوشش به نتیجه نرسیده و بهبود تعامل با عکس ها، بازدیدها از Reels را کاهش داده است.

برآورد می گردد در در هفته های اخیر عملکرد ریلز بدتری شده و در بعضی موارد 20٪ بازدیدهای کمتری داشته است. همان منابع می گویند که عملکرد عکس به طور کلی در چند هفته گذشته در اینستاگرام بهبود یافته است.

این برای برندهایی که اکنون مجبور به تغییر ناگهانی استراتژی رسانه های اجتماعی خود شده اند ناامیدنماینده بوده. یعنی آنها باید دوباره از ریلز به سمت عکس بروند.

اشنی مهتا، استراتژیست اجتماعی مستقل، به Adweek می گوید: نکته آزاردهنده برای من این است که شروع سال (میلادی) زمانی است که بیشتر برندها به تازگی استراتژی و بودجه خود را تأیید نموده اند.

مهتا می گوید که قبلا Reels حداقل 1000 بازدید از پنج برندی که مدیریت می نموده داشته است، اما در دو هفته گذشته این حداقل به 100 بازدید نزدیک شده است.

ما بیش از حد روی ویدئو تمرکز کردیم

اینستاگرام در چند سال گذشته حرکت خود را به سمت ویدیو و به ویژه Reels برای تقلید از تیک تاک پنهان ننموده است.

در ژوئن 2021، آدام موسری، رئیس اینستاگرام اظهار داشت که این پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر یک برنامه اشتراک گذاری عکس نیست.

و از آن موقع، اینستاگرام ریلز را به عنوان ویژگی اصلی خود معین کرد و برنامه خود را به طور کامل برای رقابت با تیک تاک بازطراحی کر. امادر پی این کارها با واکنش عموم مردم روبرو شد.

سال گذشته، میانگین تعامل برای پست های فید سنتی اینستاگرام، مانند عکس ها، بعد از تمرکز روی ریلز، 44 درصد کاهش یافته است .

حتی عکاسان در کوشش بودند تا راه هایی را بیابند تا پلتفرم متا را دوباره در مسیر الگوریتم قدیمی قرار دهند. در حالی که سایر عکاسان در پی جایگزین های اینستاگرام بودند .

با این حال، ماه گذشته، موسری اعتراف کرد که اینستاگرام به شدت بر ویدیویی فشار آورده است و پیشنهاد کرد که این پلتفرم تعادل بین ریلز و عکس ها برقرار نمایند.

موسری شرح می دهد: فکر می کنم در سال 2022 بیش از حد بر روی ویدیو متمرکز شدیم و رتبه بندی را بیش از حد پیش بردیم و اساساً ویدیوهای زیاد و عکس های کم نشان دادیم.

ما از آن موقع به تعادل رسیده ایم، بنابراین مواردی مانند تعداد دفعاتی که کسی عکس ها را در مقابل ویدیوها می پسندد و تعداد دفعاتی که یک نفر روی عکس ها در مقابل ویدیوها نظر می دهد تقریباً برابر شده، که نشانه خوبی از متعادل شدن همه چیز است.

به نظر من اینستاگرام پس از موفقیت سال ها اول به سندرم از دست دادن هویت روبرو شده و نمی تواند مستقلا گام بعدی پیشرفت خود را مستقلا طراحی کند.

شخصا سال هاست که منتظر یک شبکه اجتماعی بهتر هستم. اما این شبکه اجتماعی آرمانی نوشته محور که خوبی های اشتراک عکس و ویدیو را هم داشته باشد، هرگز نیامد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2313

به "به خاطر کاهش بازدید از ریلزها شاید بهتر باشد که محتواهای خود را به صورت عکس ، نوشته در اینستاگرام بفرستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به خاطر کاهش بازدید از ریلزها شاید بهتر باشد که محتواهای خود را به صورت عکس ، نوشته در اینستاگرام بفرستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید