بخش چند نفره Call of Duty: Black Ops Cold War رونمایی شد

به گزارش دیار سلمان، استودیوی بازی سازی تری آرک، دیروز رسما از بخش چند نفره کال آو دیوتی سال جاری در قالب یک برنامه رونمایی کرد. بخش چند نفره Call of Duty: Black Ops Cold War از نظر فرایند و حالت های مختلف، بیشتر شبیه به دیگر شماره های مجموعه بلک آپس است تا مدرن وارفر اخیر.

بخش چند نفره Call of Duty: Black Ops Cold War رونمایی شد

پس از معرفی رسمی بخش داستانی شماره سال جاری کال آو دیوتی، نوبت به نمایش بخش چند نفره آن رسیده است. اکتیویژن که در حال حاضر به غیر از شماره های اصلی این مجموعه، مشغول پشتیبانی و عرضه محتوای بیشتر برای کال آو دیوتی: وارزون است، مطمئن شده تا در ادامه، بازی های اصلی کال آو دیوتی با وارزون کاملا گره خورده باشند. با این حال، بخش چند نفره معمول کال آو دیوتی سر جای خود است.

بخش های همیشگی چند نفره کال آو دیوتی در Black Ops Cold War وجود دارند؛ بخش هایی مثل Team Deathmatch و Search and Destroy و Domination. با این حال، سه بخش کاملا جدید هم قرار است در Black Ops Cold War معرفی شوند.

  • بخش VIP Escort

    در این بخش جدید، دو تیم شش نفره با یکدیگر برای محافظت یا از بین بردن یکی از بازی نماینده ها کوشش می نمایند. هر دست، یکی از بازی نماینده ها به عنوان وی آی پی انتخاب می گردد. این بازی نماینده فقط یک کلت کمری، یک گاز اشک آور و یک پهپاد اطلاعاتی دارد.

    بازی نماینده های تیمی که فرد وی آی پی در آن واقع شده است، باید از او محافظت نمایند و او را از نقشه فراری دهند. در طرف مقابل، بازی نماینده ها کوشش می نمایند تا فرد وی آی پی را از بین ببرند. ریسپاون در این حالت وجود ندارد و بازی نماینده ای که کشته می گردد، باید تا دست بعدی برای زنده شدن صبر کند.

  • بخش Combined Arms

    این حالت جدید، دو تیم 12 نفره را در مبارزه ای عظیم مقابل یکدیگر قرار می دهد. وسایل نقلیه بخشی از مبارزات این حالت خواهند بود و بازی نماینده ها باید به خوبی از وسایل نقلیه مختلف در این حالت استفاده نمایند. با توجه به نقشه انتخاب شده، وسایل نقلیه متفاوت خواهند بود و آن ها شامل تانک، اسنوموبیل یا هلیکوپتر می شوند.

    می توان اهداف متفاوتی برای این حالت بازی معین کرد؛ اهدافی مثل دریافت پرچم یا از بین بردن تعداد معینی از دشمنان و حالت ثابتی برای بازی کردن این بخش جدید وجود ندارد.

  • بخش Fireteam

    در این بخش جدید، چهار تیم 10 نفره در یک محیط جنگ عظیم نه فقط با یکدیگر، بلکه با هوش مصنوعی هم مبارزه می نمایند. این بخش هم قرار است حالت های متفاوتی داشته باشد و جزئیات بیشتر آن اعلام نشده است.

از نظر فرایند، می توان انتظار داشت تا Black Ops Cold War جریانی روان تر از شماره های قبلی بلک آپس داشته باشد. انیمیشن ها طبق گفته سازندگان بهتر شده اند و کنترل بازی هم کمی واقعی تر از گذشته شده؛ طوری که برای مثال هنگام دویدن در ابتدا سرعت بیشتری دارید، یا به هنگام پرش ضمن اینکه کوتاه تر می پرید، سرعت تان هم پایین می آید. میزان تکان خوردن شما همچنین با جزئیات بالایی روی صدایی که فراوری می کنید تأثیر می گذارد.

شخصی سازی سلاح ها، در Black Ops Cold War هم با قوت گذشته وجود دارد. تمام سلاح ها هشت نقطه برای اتصال لوازم مختلف دارند و هر نقطه، حداقل شش انتخاب به بازی نماینده خواهد داد. گفته شده که در حال حاضر 54 آیتم مختلف برای شخصی سازی سلاح ها طراحی شده که هر کدام، نقاط ضعف و قوت خود را دارند و کنترل سلاح را نسبت به قبل متفاوت می نمایند. به هنگام شخصی سازی سلاح ها، می توانید کاملا تغییری که روی سلاح ایجاد می گردد را با جزئیات بالا و اعداد ارقام دقیق ببینید.

نقشه های بازی هم طبق گفته سازندگان، با جزئیات بسیار بالایی چه از نظر بصری و چه از نظر طراحی، ساخته شده اند. استودیوی تری آرک می گوید که آن ها برای طراحی نقشه ها که هر کدام در یک کشور متفاوت است، به مناطق واقعی سفر نموده و محیط آن جا را اسکن نموده اند. نقشه های بازی از ساختمان های جاسوسی مسکو گرفته تا ساحل میامی و صحرای آنگولا و یک پایگاه نظامی در امریکا را در خود جای داده اند.

نهایتا، اکتیویژن از چگونگی ادغام کال آو دیوتی: وارزون و Black Ops Cold War صحبت نموده است. همانطور که پیش بینی می کردیم، با عرضه Black Ops Cold War، وارزون ارتباط خود با مدرن وارفر را از دست می دهد و روی آیتم های Cold War تمرکز پیدا می نماید؛ طوری که مجموعه ای از آیتم ها با سبک و سیاق دهه هشتادی و جنگ سرد، به این بازی بتل رویال خواهند آمد. بازی نماینده ها همچنین با بازی کردن Cold War می توانند در وارزون آیتم دریافت نمایند. گفته شده که آیتم هایی که بازی نماینده ها با بازی کردن مدرن وارفر در وارزون دریافت نموده بودند، پس از عرضه Black Ops Cold War هم در بازی وجود خواهند داشت، ولی دیگر امکان دریافتشان ممکن نخواهد بود.

بتل پس Black Ops Cold War کاملا متصل با وارزون خواهد بود و بازی نماینده ها با بازی کردن Cold War در وارزون هم آیتم دریافت می نمایند.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War برای عرضه روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده.

می توانید در ادامه تریلر بخش چند نفره بازی و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1312

به "بخش چند نفره Call of Duty: Black Ops Cold War رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش چند نفره Call of Duty: Black Ops Cold War رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید