بخشدار مرکزی شیراز بازداشت شد

به گزارش دیار سلمان، رئیس کل دادگستری فارس از بازداشت بخشدار مرکزی شیراز در راستای مبارزه با فساد خبر داد.

بخشدار مرکزی شیراز بازداشت شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش ایسنا، سید کاظم موسوی با اعلام این خبر گفت: پیش از این نیز سه نفر دیگر شامل یک نفر از اعضای شورای بخش مرکزی یک نفر از اعضای شورای یکی از روستا های اطراف شیراز و یک نفر از کارمندان بخش دولتی دستگیر شدند.

او با بیان اینکه در خصوص افراد نامبرده قرار تأمین کیفری مناسب صادر شده است، عنوان کرد: این فساد با اِشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد و هم اکنون تحقیقات تکمیلی پرونده زیر نظر بازپرس ویژه در حال انجام است.

موسوی با تأکید بر اراده پایدار دستگاه قضایی در مبارزه با فساد گفت: دستگاه قضایی در دوران تحول با ورود قاطع به موضوع مبارزه با فساد و توجه ویژه به مفاسد درون و بیرون دستگاه ثابت کرده است با جدیت موضوع مبارزه با فساد را در دستور کار دارد و ما نیز در مجموعه قضایی استان با تبعیت از این سیاست کلان قضایی ازهیچ گونه فساد کوچک و بزرگی اغماض نخواهیم کرد.

او همچنین عملکرد آگاهانه ضابطین و همچنین نهاد های نظارتی از جمله اداره کل بازرسی استان را ستود و خاطر نشان کرد: حامیان اصلی مبارزه قاطعانه دستگاه قضایی با فساد مردم هستند و بی تردید عملکرد مناسب قضات در این راستا، زمینه رضایت عمومی را فراهم کرده است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1593

به "بخشدار مرکزی شیراز بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشدار مرکزی شیراز بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید