کشوری که آنتونی بوردن را کاملاً شوکه کرد

به گزارش دیار سلمان، ماجراجویی های آنتونی بوردن (یک سر آشپز ، نویسنده و شخصیت معروف تلویزیونی) در ایران

آنتونی بوردن با علاقه غیر قابل وصفش به سفر، کشورهای زیادی را در سراسر جهان دیده است ، اما این به معنی آن نیست که دیگر نمی تواند از بازدید های خود شگفت زده گردد.

کشوری که آنتونی بوردن را کاملاً شوکه کرد

وقتی سایت TravelandLeisure از او می پرسد چه کشوری او را بیش از همه شگفت زده نموده است ؟ به سرعت جواب می دهد ایران . من واقعاً از اینکه چقدر خوب با من رفتار شد و چه مردم مهمان نواز و غذاهای خوشمزه ای در آنجا وجود دارد شوکه شدم ، این جمله ها را او چندین بار در حین فیلمبرداری قسمت مربوط به ایران هم تکرار می نماید .

ایران شبیه به آن چیزی که فک می کردم و انتظار داشتم نبود ، بوردن می گوید در آن سرزمین یک تصویر بسیار بزرگتری از آنچه که در تلویزیون میبینید وجود دارد .

استقبال گرمی که به وسیله مردم محلی از او شده بود کاملا غیر منتظره بود . او تصدیق می نماید که : من واقعاً گیج شده بودم ، قرار نبود ایران به این شکل باشد .

بسیاری از گردشگران بی باک در حال کشف این سرزمین زیبا هستند که در فهرست برترین مقاصد امسال سایت Travelandleisure قرار گرفته است . مساجدی با طراحی استادانه ، هنر معاصر ، باغ های شیراز (و همانطوری که بوردن می گوید) غذاهای خوشمزه ، امروزه بیش از هر زمان دیگری به لطف بهبود روابط سیاسی ایران و آمریکا ، قابل دسترسی شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر از بوردن - شامل هتلی که می توانست بقیه عمر خود را در آنجا سپری کند و یک نوع غذایی که به تنهایی ارزش سفر کردن به ایران را دارد - می توانید متن کامل مصاحبه با این سایت را بخوانید.

منابع: travelandleisure.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2140

به "کشوری که آنتونی بوردن را کاملاً شوکه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشوری که آنتونی بوردن را کاملاً شوکه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید