با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، عملکرد 9 ماهه سال جاری مدیریت شعب استان ها و مناطق ارزیابی شد

به گزارش دیار سلمان، با حضور دکتر بهزاد شیری نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، فرهاد بهمنی عضو هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل، برخی مدیران امور و رؤسای ادارات ستادی و حضور آنلاین مدیران شعب استان ها و مناطق تهران به صورت ویدئو کنفرانس جلسه ارزیابی عملکرد 9 ماهه سال 1399 مدیریت های شعب استان ها و مناطق بانک براساس شاخص های کمی، درادامه برگزاری ماهانه این جلسات، پنجشنبه چهارم دی ماه سال جاری برگزار شد.

با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، عملکرد 9 ماهه سال جاری مدیریت شعب استان ها و مناطق ارزیابی شد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، دکتر شیری در ابتدای این جلسه ضمن تبریک مجدد اول دی ماه آغاز 25مین سالروز فعالیت بانک به همکاران و کسب موفقیت های فعلی در سایه عمل بر برنامه های تدوین شده بر رعایت انضباط مالی و نقدینگی، پرداخت تسهیلات متناسب با تجهیزمنابع و همچنین مدیریت مطالبات، امهال و بخشودگی جرایم دیرکرد تأکید کرد.

وی در ادامه ضمن ارزیابی عملکرد هریک از مدیریت های شعب، رهنمودهای لازم را درخصوص شاخص های مدیریت نقدینگی و درآمدهای مشاع، سپرده ها و بانکداری الکترونیک ارائه کرد.

مهندس بهمنی نیز در این جلسه ضمن پاسخ به سئوالات مطرح شده مدیران شعب، توضیحات لازم را درخصوص مسائل سامانه های بانک و دلایل بروز نارسایی ها آن ارائه کرد و نوید داد که با نسخه جدید نرم افزار بانک بسیاری از مسائل مرتفع می شود.

همچنین در این جلسه سیداصغر جلیلی نیا معاون مالی و سرمایه گذاری مدیرعامل، علی خلیلی رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات، شهنام زندیه رییس اداره کل آمار و بودجه و حمید قیطاسوند رییس اداره کل بازاریابی به ترتیب گزارش کاملی درخصوص شاخص های مطالبات، مدیریت نقدینگی و درآمدهای غیرمشاع، سپرده ها و بانکداری الکترونیک ارائه و در ادامه نیز مهدی عسکری زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی مدیرعامل، محمود سعادت فر مدیر امور طرح و برنامه و آرش شهرکی کیا مدیرامورشعب استان های تهران، البرز، سمنان و قم گزارشی از اقدامات و برنامه های هریک از این حوزه ها را تبیین کردند.

گفتنی است: در این جلسه حسن شجاعی مدیرشعب استان زنجان و فاتح ملایی مدیرشعب استان کرمانشاه برخی از موارد و مسائل شعب را مطرح نموده و درپایان نیز دکتر شیری پنج مدیر برتر شعب استان ها و 30 رییس شعبه برتر کشور را معرفی کرد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1509

به "با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، عملکرد 9 ماهه سال جاری مدیریت شعب استان ها و مناطق ارزیابی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، عملکرد 9 ماهه سال جاری مدیریت شعب استان ها و مناطق ارزیابی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید