اپل برای دستیار صوتی خود هی سیری را به سیری تغییر می دهد

به گزارش دیار سلمان، بر اساس گزارش نو خبرگزاری بلومبرگ، اپل میخواهد فرمان فعال سازی دستیار صوتی خود را از هی سیری به سیری تغییر دهد. در این گزارش آمده که تغییر موردنظر آنچنان هم ساده نیست و یک چالش فنی قابل توجه برای اپل محسوب می گردد. گفته می گردد اپل از چند ماه قبل روی این تغییر کار می نماید و قرار است در سال آینده یا 2024 برای تمام کاربران ارائه گردد.

اپل برای دستیار صوتی خود هی سیری را به سیری تغییر می دهد

ظاهرا در حال حاضر برای تست کردن این مشخصه از کارمندان این شرکت استفاده می گردد و در این بین داده های لازم برای آموزش سیستم هوش مصنوعی سیری به دست می آید. یکی از مهم ترین چالش های اپل این است که دستیار صوتی سیری باید بتواند این کلمه را در لهجه ها و گویش های مختلف تشخیص دهد.

اپل بعلاوه میخواهد امکانات این دستیار را افزایش دهد و به عنوان مثال می توانیم به افزایش سازگاری با اپلیکیشن های مختلف و سرویس ها اشاره کنیم. در همین زمینه باید به دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا اشاره کنیم که برای فعال سازی آن کافی است همین لغت به زبان آورده گردد. البته کاربران برای استفاده از گوگل اسیستنت از عبارت اوکی گوگل یا هی گوگل استفاده می نمایند که باید ببینیم آیا گوگل هم برای دستیار صوتی خود در آینده چنین تغییری را عملی می نماید یا نه.

در هر صورت بر اساس این گزارش، احتمالا در آینده نزدیک شاهد ارائه این مشخصه برای عموم کاربران نخواهیم بود و در برترین حالت باید چندین ماه منتظر بمانیم.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2262

به "اپل برای دستیار صوتی خود هی سیری را به سیری تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برای دستیار صوتی خود هی سیری را به سیری تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید