بازسازی آپارتمان: انعقاد تفاهم نامه همکاری برای تربیت نیروی ماهر بازسازی کار

به گزارش دیار سلمان، به منظور تربیت نیروی ماهر بازسازی کار تفاهم نامه ای بین دو اداره کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش منعقد شد.

بازسازی آپارتمان: انعقاد تفاهم نامه همکاری برای تربیت نیروی ماهر بازسازی کار

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار از ، سید علی کار آموز، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: با توجه به قرار گرفتن رشته کار های عمومی ساختمان با رویکرد بازسازی در دستورالعمل توسعه سنواتی وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه ای بین دو اداره کل میراث فرهنگی و آموزش و پرورش برای ایجاد این رشته منعقد شد.

او اضافه نمود: به منظور آموزش های مهارتی و تربیت نیروی انسانی ماهر برای بازار اشتغال این رشته به شاخه رشته های هنرستانی کار و دانش اضافه شده است.

این مسئول گفت: دانش آموزان برای ثبت نام باید به سامانه پادا مراجعه نموده و در صورت دسترسی نداشتن به سامانه به آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

علی اصغر صمدیانی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هم با اشاره به اینکه در استان یزد سه هزار و 350 هکتار بافت تاریخی وجود دارد، اضافه نمود: بسیاری از آثار فرهنگی در طول سال نیازمند بازسازی هستند و همین موضوع، اهمیت تربیت نیروی جوان و ماهر در زمینه بازسازی سنتی را دو چندان می نماید.

و

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1905

به "بازسازی آپارتمان: انعقاد تفاهم نامه همکاری برای تربیت نیروی ماهر بازسازی کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: انعقاد تفاهم نامه همکاری برای تربیت نیروی ماهر بازسازی کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید