انعقاد تفاهم نامه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مرکز تبادل فناوری و علوم چین

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مرکز تبادل فناوری و علوم چین با هدف تبادل فناوری و معرفی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در ایران و چین تفاهم نامه مشترک همکاری امضا کردند.

انعقاد تفاهم نامه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مرکز تبادل فناوری و علوم چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهانو به نقل از گروه همکاری های علمی و بین المللی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان،در این تفاهم نامه همکاری 3 ساله که به امضای مهدی کشمیری، رئیس شهرک علمی و تحقیاتی اصفهان، و سان هونگ، دبیرکل مرکز تبادل فناوری و علوم کشور چین رسیده، دوطرف متعهد شدند تا برنامه ریزی های مشترکی را در راستای تبادل فناوری های 2 طرف در دستور کار خود قرار دهند.

پشتیبانی فنی برای شرکت ها در راستای تبادل فنی و فناوری، برگزاری نمایشگاه های فناوری و سمینارهای تخصصی مشترک، ظرفیت سازی، ایجاد بستری مناسب برای برگزاری جلسات مشترک و انجام پروژه های مشترک میان شرکت های 2 مجموعه، ترویج برنامه های تحقیقاتی مشترک، سازماندهی سفرهای فنی و انتقال تجربه از جمله برنامه ها و موارد توافقی میان دوطرف است.

مرکز CSTEC سازمانی وابسته به وزارت علوم و فناوری چین بوده که ایجاد و توسعه مبادلات و همکاری های فنی غیردولتی بین چین و سایر کشورها را برعهده دارد.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 659

به "انعقاد تفاهم نامه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مرکز تبادل فناوری و علوم چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد تفاهم نامه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مرکز تبادل فناوری و علوم چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید