افتتاح شهربازی کیو خرم آباد

به گزارش دیار سلمان، بهره برداری از فاز نخست شهربازی کیو خرم آباد که با 20 میلیارد تومان اعتبار پس از 10 سال بازسازی و نوسازی شده است آدینه شب شروع شد.

افتتاح شهربازی کیو خرم آباد

شهردار خرم آباد در آیین افتتاح شهربازی کیو گفت: سرمایه گذار بخش خصوصی برای اتمام این پروژه 30 میلیارد تومان اعتبار اولیه در نظر گرفته که برای بهره برداری از فاز نخست آن 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

سعید فتوحی اضافه کرد: شهربازی کیو اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بسیاری از وسایل و تجهیزات آن پس از تأیید اداره کل استاندارد مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است و 20 درصد به جامانده پروژه پس از خریداری بعضی وسایل تا خاتمه سال جاری نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: علی رغم اینکه راه اندازی شهربازی کیو یکی از احتیاج ها و دغدغه های شهروندان خرم آبادی بوده، اما این مجموعه از 10 سال گذشته تابحال تعطیل بوده است و شهرداری بصورت مشارکتی با سرمایه گذار توافق نمود که شهربازی راه اندازی شود که خوشبختانه امروز افتتاح شد.

فتوحی اعلام کرد: علاوه بر نصب دستگاه ها و تجهیزات داخل محوطه، سالن سرپوشیده مجزا با 23 وسیله بازی بعلاوه سالن دیگری بنام سالن وحشت نیز ایجاد شده تجهیزات مورد احتیاج آن ها نصب و آماده بهره برداری هستند.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2246

به "افتتاح شهربازی کیو خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح شهربازی کیو خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید