اسلامیان: اگر صداوسیما حق پخش را می داد، فدراسیون و سرخابی ها دچار مشکل نمی شدند

به گزارش دیار سلمان، یک عضو پیشین هیات رییسه فدراسیون فوتبال، بدهکاری این فدراسیون به ویلموتس و همین طور مسائل استقلال و پرسپولیس را به پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی از سوی صداوسیما مرتبط می داند.

اسلامیان: اگر صداوسیما حق پخش را می داد، فدراسیون و سرخابی ها دچار مشکل نمی شدند

به گزارش خبرنگاران، محمود اسلامیان، عضو پیشین هیات رییسه فدراسیون فوتبال با حضور در مراسم تودیع اعضای قبلی و معارفه اعضای جدید هیات رییسه گفت: همه کسانی که در هیات رییسه حضور دارند، فوتبالی هستند و جزو باشگاه یا نهادی فوتبالی بوده اند. این طور نیست که یک تیم برود و تیم دیگر بیاید. امیدواریم بهتر از گذشته کار نمایند.

او درباره آخرین شرایط پرونده مارک ویلموتس که با اعتراض فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش در حال رسیدگی است، گفت: واقعیت این بود طبق چیزی که فیفا گزارش نموده، فدراسیون به خاطر تحریم ها نتوانسته دستمزد او را پرداخت کند. اگر صداوسیما حق پخش تلویزیونی را که طبق برآورد فیفا و AFC حدود 150 میلیون دلار است، پرداخت می کرد، این مسائل وجود نداشت.

این عضو پیشین هیات رییسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: مسائلی که فدراسیون و باشگاه های استقلال و پرسپولیس با آن دست به گریبان هستند، عمدتاً به خاطر این است که نمی توانند درآمد اصلی را وصول نمایند.

اسلامیان در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد سرمربی پیشین تیم ملی اهمالی انجام شده است؟ اظهار کرد: هیچ اهمالی صورت نگرفت. در نامه فیفا هم چنین چیزی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1648

به "اسلامیان: اگر صداوسیما حق پخش را می داد، فدراسیون و سرخابی ها دچار مشکل نمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامیان: اگر صداوسیما حق پخش را می داد، فدراسیون و سرخابی ها دچار مشکل نمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید