حضور سه ورزشکار در جشنواره فیلم میلان

به گزارش دیار سلمان، سه قهرمان ورزشی با حضور در سه فیلم به عنوان بازیگر در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان 2018 حضور پیدا می نمایند.

حضور سه ورزشکار در جشنواره فیلم میلان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم های ورزشی ایران، علیرضا حیدری قهرمان اسبق کشتی دنیا و المپیک با بازی در فیلم من ایرانی ام، علی انصاریان فوتبالیست اسبق تیم ملی و پرسپولیس با بازی در فیلم کاپیتان امیر و انوشیروان محسنی بازیگر ایرانی سینمای اتریش و قهرمان فول کنتاکت اروپا با بازی در فیلم اسنیف در جشنواره فیلم های ورزشی میلان حضور دارند.

فیلم های بلند کاپیتان امیر به کارگردانی سعید چاری، من ایرانی ام به کارگردانی محمدرضا آهنج، اسنیف به کارگردانی فرزانه امینی، مستندهای خواهرم محدثه به کارگردانی عاطفه محرابی، راه برفی به کارگردانی آذر فرامرزی، من لیدر هستم به کارگردانی محسن خان دنیای، ایران به توان 2 به کارگردانی فرزانه امینی و برنامه تلویزیونی با اجرای رامین راستاد و تهیه نمایندگی مجتبی پوربخش و شبکه ورزش در این رویداد بین المللی در بخش های مختلف به رقابت می پردازند.

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون دنیای فیلم های ورزشی (FICTS) است که با حمایت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و سازمان صداوسیما و شبکه ورزش برگزار می گردد؛ این رویداد در ایران به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب فراوریات و آثار فیلمسازی ورزشی را برعهده دارد.

این جشنواره به منظور رقابت بین فیلمسازان، برنامه سازان، کشف استعدادهای جوان و معرفی چهرهای خلاق، همگام با سیاست های ورزش کشور، کمیته ملی المپیک یا پارالمپیک و FICTS، در راستای حمایت از فراوری و عرضه فیلم های ورزشی برگزار خواهد شد. آثاری که می توانند در این جشنواره شرکت نمایند باید دارای موضوع یا مضامین ورزشی بوده و با هدف ترویج اهداف المپیک، جنبش المپیک و تقویت روحیه و منش ورزشکاری فراوری شده باشد.

مقر فدراسیون دنیای فیلم های ورزشی (FICTS) در میلان ایتالیا است که بیش از 116 کشور عضو این فدراسیون هستند و ایران جزو مناطق 16 گانه فدراسیون دنیای فیلم های ورزشی است. همه ساله در ماه نوامبر جشنواره دنیای فیلم های ورزشی با حضور چهره های سینمایی و قهرمانان ورزشی از کشورهای مختلف در میلان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 147

به "حضور سه ورزشکار در جشنواره فیلم میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور سه ورزشکار در جشنواره فیلم میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید