68 خانه مسافر غیرمجاز در یزد پلمب شدند

به گزارش دیار سلمان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: تا به امروز 68 خانه مسافر غیرمجاز در استان شناسایی و پلمب شده اند.

68 خانه مسافر غیرمجاز در یزد پلمب شدند

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، سید مصطفی فاطمی با اشاره به تشدید نظارت ها بر فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز در ایام نوروز گفت: تا به امروز 68 خانه مسافر غیرمجاز پلمب شده اند و تعداد 200 خانه نیز اخطار دریافت نموده اند.

او بابیان اینکه خانه های مسافر غیرمجاز با همکاری و گزارش های مردمی شناسایی و پلمپب شده اند، اضافه کرد: به منظور حفظ سلامت جامعه همشهریان در صورت مشاهده فعالیت خانه های مسافر غیرمجاز آن را به شماره 36202777 یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات اطلاع دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد فعالیت این گونه واحدها را تهدیدی برای سلامت جان مسافران دانست و گفت: بازی ها در قالب گشت های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری استان و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 897

به "68 خانه مسافر غیرمجاز در یزد پلمب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "68 خانه مسافر غیرمجاز در یزد پلمب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید