روستای وایکینگها در اسپانیا

به گزارش دیار سلمان، Cudillero ، Asturias ، اسپانیا . گفته می‌شود که یک روستای کوچک ولی زیبا در ساحل شمالی اسپانیا توسط خود وایکینگ‌ها بنا شده‌است . با این حال ، اصالت واقعی آن نامعلوم است . اما برای قرن‌ها ، یک روستای ماهیگیری بوده‌است و تا به امروز این یکی از مهم‌ترین شاخه‌های اقتصادی پس از گردشگری است .

روستای وایکینگها در اسپانیا

خیابان‌های باریک و باریک مسیرهای مختلفی را ارایه می‌دهند که مناظر بسیار زیادی به اقیانوس اطلس می‌دهد . تعدادی از ساختمان‌های تاریخی بینشی نسبت به میراث فرهنگی محلی دارند : کلیسای گوتیک 16 centurys ، نمازخانه ، فانوس‌دریایی و ماهیگیران ، محبوب‌ترین جاذبه‌های آنجا هستند . دیدگاه‌های متعددی در مورد این تپه وجود دارد که به ما اجازه می‌دهد تا به طور کامل به همه افراد خانواده نزدیک شویم و شهر قدیمی تاریخی آن را تحسین کنیم .
چرا به آنجا بروی ؟
یک روستای اسپانیایی واقعی را تجربه کنید در حالی که در شمال مسافرت می‌کنید . کابو Vidio - یک ساحل بی‌نظیر - تنها 10 کیلومتر از Cudillero فاصله دارد و ارزش دیدن یک‌بار در این منطقه را دارد .
کی به آنجا بروی ؟
هر وقت که هوا در تابستان پر جنب و جوش است .
چطور به آنجا برسیم ؟
شما می‌توانید با قایق به آنجا بروید و آن را در بندرگاه محلی پارک کنید . در غیر این صورت بهترین راه برای رسیدن به آن با اتومبیل است . پیاده شو !

انتشار: 1 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 69

به "روستای وایکینگها در اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای وایکینگها در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید