گروکشی باشگاه ذوب آهن با پاسپورت بازیکنان خارجی!

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، باوجود تکذیب سخنگوی باشگاه ذوب آهن در واکنش به خبر قطع همکاری این باشگاه با ابیابووی باکر و ماکولی کریسانتوس بازیکنان نیجریه ای ذوب آهن، این بازیکنان به سرانجام کار خود در تیم اصفهانی نزدیک شده اند.

گروکشی باشگاه ذوب آهن با پاسپورت بازیکنان خارجی!

حتی پیش از آنکه نیم فصل اول لیگ برتر به انتها برسد و زمانی که علیرضا منصوریان هم راهنمایی ذوب آهن را بر عهده داشت، مسئولان باشگاه ذوب آهن اقدامات خود را برای کنار گذاشتن دو بازیکن خارجی شروع نموده بودند.

با این حال مسائل اقتصادی ذوب آهن از یک سو و نگرانی بابت شکایت باکر و کریسانتوس به فیفا که باز شدن پرونده ای جدید در فیفا را در پی خواهد داشت، ذوبی ها را مجبور نموده تا دنبال دریافت رضایت این دو بازیکن و جدایی مسالمت آمیز آنها باشند. هرچند که مذاکره باشگاه با این دو بازیکن نتیجه مثبتی نداشته و باعث سر زدن اقدام عجیبی از سوی ذوب آهن شده است.

این دو بازیکن که می دانستند دیگر جایی در ذوب آهن ندارند خواستار بازگشت به نیجریه بودند اما پاسپورتشان در اختیار باشگاه است و امکان سفر به خارج از ایران را ندارند. در واقع مدیران باشگاه ذوب آهن با اقدامی که شاید بتوان آنرا گروکشی پاسپورتی عنوان نمود، به دنبال دریافت رضایت باکر و کریسانتوس هستند و قصد دارند از این راه، آنها را به خواسته ها و توافقات مدنظرشان قانع نمایند!

تماس خبرنگاران برای پیگیری این موضوع با احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه و رسول کربکندی مدیر سازمان فوتبال ذوب آهن ثمری نداشت و آنها جوابگوی تماس تلفنی نبودند.

گفته می گردد این دو بازیکن قصد دارند با حضور در سفارت نیجریه، از این اقدام باشگاه ذوب آهن شکایت نمایند تا بلکه به پاسپورت خودشان برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 775

به "گروکشی باشگاه ذوب آهن با پاسپورت بازیکنان خارجی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروکشی باشگاه ذوب آهن با پاسپورت بازیکنان خارجی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید