گجت مترجم به یاری جهانگردان می آید

به گزارش دیار سلمان، شاید به زودی یک گجت کوچک بتواند در سفرها مانند یک مترجم همراه عمل کند.

گجت مترجم به یاری جهانگردان می آید

شاید به زودی یک گجت کوچک بتواند در سفرهای خارجی نقش مترجم را بر عهده بگیرد.

وان مینی(ONE Mini)، گجتی شامل دو میکروفن و یک صفحه بی سیم است که اپلیکیشن مخصوص به خود را دارد و حتی بدون اتصال به اینترنت هم کار می نماید. اپلیکیشن مربوط به مینی وان باید روی تلفن همراه نصب گردد تا کار ترجمه انجام گیرد.

کاربر می تواند پس از فعال کردن وان مینی، صدای خود را ضبط کند و سپس، ترجمه و شرح مربوط به آن را بشنود. مزیت وان مینی نسبت به مترجم های جیبی دیگر این است که کاربر می تواند آن را هنگام مصاحبه روی میز قرار دهد و پس از ضبط صدا، ترجمه آن را بشنود. بدین ترتیب امکان صحبت کردن دو نفر که زبان هم را نمی دانند، ممکن می گردد.

تمام صداهای ضبط شده، در تلفن همراه باقی می مانند و حجم کمی را اشغال می نمایند. وان مینی نیز می تواند ترجمه هر قسمت را با صوتی رباتیک ارائه دهد.

در حال حاضر، امکان ترجمه آنلاین وجود دارد اما وان مینی با داشتن قابلیت ترجمه آفلاین برای بعضی جفت زبان ها همچون چینی ماندارین به انگلیسی و کره ای به ژاپنی می تواند امکان ترجمه را در هر زمان و مکانی فراهم کند.

وان مینی، یک هدفون هم دارد که امکان گوش کردن به موسیقی و یا برقراری تماس را برای کاربر فراهم می نماید. این گجت، وزن بسیار کمی دارد و مستقیماً به تلفن همراه متصل می گردد.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه وان مینی، مجهز بودن آن به یک باتری پرقدرت و یک شارژر مغناطیسی است که امکان شارژ دائم را فراهم می نماید.

وان مینی، با قیمت 79 دلار به بازار عرضه شده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 248

به "گجت مترجم به یاری جهانگردان می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گجت مترجم به یاری جهانگردان می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید