کرونا تا به امروز جان 943 کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 943نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته سه بیمار جان خود را از دست داد.

کرونا تا به امروز جان 943 کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت

دکتر پرویز یزدان پناه اضافه نمود: هم اکنون 245بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 148نفر مبتلای قطعی و 24نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 70 هزار و 803 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اسم کرد: از 514 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود 40 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و از 107 نمونه رپید تست 10 مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی بودند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه بیان نمود: مردم شریف استان توجه داشته باشند که نکات پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت گردد. استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی و حضور نیافتن در تجمعات نباید به علت تزریق واکسن کنار گذاشته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1925

به "کرونا تا به امروز جان 943 کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا تا به امروز جان 943 کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید