کاپیتان پرسپولیس در نقش علی نصیریان

به گزارش دیار سلمان، پرسپولیس در حساس ترین ملاقات هفته دوازدهم لیگ برتر پیروز شد در یک بازی 6 امتیازی، سپاهان را شکست دهد. نکته قابل توجه این ملاقات برای پرسپولیسی ها عملکرد بی نقص خط دفاعی این تیم بود که توانستند مقاومت خوبی جلوی خط حمله قدرتمند سپاهان انجام دهند و از تک گل با ارزش خود محافظت نمایند.

کاپیتان پرسپولیس در نقش علی نصیریان

سید جلال حسینی که در چند بازی گذشته و بعد از برطرف مصدومیتش، به ترکیب پرسپولیس برگشته عملکرد بسیار خوبی در ملاقات مقابل سپاهان داشت و یکی از ارکان گل نخوردن پرسپولیس در این بازی بود. کاپیتان پرافتخار سرخ پوشان در 40 سالگی همه ضربات سر را مقابل مهاجمان سپاهان زد و حتی یگ گل صد درصد را در مقابل دروازه نجات داد.

بعد از عملکرد بسیار خوب سید جلال در بازی با سپاهان، طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی لقب جدیدی به کاپیتان تمام نشدنی تیمشان دادند. پرسپولیسی ها که علاقه زیادی به سیدجلال دارند، به او لقب بزرگ آقا را دادند. (بزرگ آقا شخصیت مجذوب کننده سریال شهرزاد بود که علی نصیریان یکی از بزرگان سینمای ایران آن نقش را بازی کرد)

طرفداران پرسپولیس به علت قدرت بالای رهبری و بعلاوه شخصیت کاریزماتیک سیدجلال به او چنین لقبی دادند. پیش از این پرسپولیسی ها القابی، چون صخره، بنجامین باتن و سوپرمن را به کاپیتان پرافتخار تیمشان داده بودند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2050

به "کاپیتان پرسپولیس در نقش علی نصیریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان پرسپولیس در نقش علی نصیریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید