چهره های تازه سارا و نیکا کولاک کردند

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: سارا و نیکا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کردند و سوال بیشتر مخاطبان این است که این دوقلو ها هنوز به سن قانونی هم نرسیدند اما هر روز آرایش و دست کاری بیشتری در چهره خود دارند. آن ها این بار با مژه های کاشته شده خود عکس گرفته اند.

چهره های تازه سارا و نیکا کولاک کردند

سارا و نیکا کم وارد حاشیه نیستند. فیلم ها و عکس های متنوعی از سارا و نیکا منتشر می شود. سارا و نیکا از همان کودکی در سریال مرکز بازی کردند و سارا و نیکا با این سریال بزرگ شدند. سارا و نیکا دنبال کننده های بسیاری را در فضای مجازی دارند. سارا و نیکا پست جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند.

به گزارش خبرنگاران، سارا و نییکا پست یهویی را در صفحه اینستاگرام خو منتشر کردند. این دو چهره اینستاگرامی با لایو های جنجالی و منتشر کردن عکس و فیلم های متفاوت از خودشان فالوور های بسیاری برای خود جمع کردند. نیکا فرقانی عکس جدیدی را در کنار سارا در صفحه ایسنتاگرام خود گذاشت و نوشت: یهویی

چهره زنانه این دو چهره جوان همه مخاطبان را متعجب رده است. این دو بازیگر هنوز 18 سال نرسیدندخود را پشت سر نگذاشته اند اما ناخن های خود را کاشته اند و آرایش های غلیظی دارند. در عکس جدیدشان هم از چهره خود با کاشت مژه رونمایی کردند.

دارایی سارا و نیکا از سریال مرکز

معروفیتی که سارا و نیکا به واسطه حضور خود در سریال مرکز (که البته انتشار تصاویر منشوری از آنها این معروفیت را چند برابر کرد) باعث شده که آنها هرچند دیگر بازیگر نیستند و به نظر می رسد پیشنهاد خاصی هم در ایران ندارند ولی به چهره های مشهور اینستاگرامی تبدیل شده و ادامه زندگی سلبریتی خود را در اینستاگرام بگذرانند. بیش از آنکه سارا و نیکا بازیگر باشند حالا دیگر به عنوان شاخ اینستاگرامی شناخته می شوند که هر دو پیج های میلیونی دارند. سارا و نیکا با اینکه سنی ندارند ادعا می کنند که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند و مردم (فالوورهایشان) را به سمت سرمایه گذاری در این زمینه دعوت می کنند و خب آنها مشخصا یک فرد را معرفی می کنند که او هم آنها سنی ندارد ! به نظر می رسد آنها باید احساس مسئولیت بیشتری نسبت به فالوورها و طرفداران خودشان داشته باشند و برای سرمایه مردم احترام قائل باشند. افراد زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال ضررهای هنگفت کرده اند و نمی توان به این سادگی و بدون تخصص مردم را به پول خرج کردن دعوت کنیم.

سارا و نیکا چهره اینستاگرامی شده اند

سارا و نیکا درست است که مدتی بازی نکرده اند اما همان مدت حضورشان در مرکز و بعد از آن انتشار تصاویر خاص از آنها کافی بود تا به چهره اینستاگرامی تبدیل شوند و میلیونی فالوور داشته باشند. آنها تعداد بسیار زیادی بچه ها و دهه هشتادی ها را در پیج خود دارند که تاثیر بسیار زیادی روی آنها دارد. رفتار سارا و نیکا کم کم دارد شبیه به شاخ های اینستاگرامی می شود.

تبلیغ جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می کنند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال مرکز بودند که با حضور در چند فصل این سریال به معروفیت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها معروفیت زیادی داشت و این معروفیت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

منبع: رکنا
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1992

به "چهره های تازه سارا و نیکا کولاک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره های تازه سارا و نیکا کولاک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید