چهارمین شماره نشریه فصل رویش منتشر شد

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، منیژه پدرامی، صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه فصل رویش با اعلام این خبر گفت: موضوع شماره نو این مجله، هزارتوی کتابخوانی است که با کمک گروهی از نویسندگان به مسئله مهم کتاب و کتابخوانی پرداخته است.

چهارمین شماره نشریه فصل رویش منتشر شد

پدرامی با اشاره به انتشار نشریه فصل رویش از سال 1400 تا کنون، اضافه نمود: این مجله که برای و درباره نوجوانان است، در سه بخش دیروز، امروز و فردا در قالب این پرسش که اگر به دوران نوجوانی بازگردید، چه می کنید، به وسیله پرداختن به نوجوانیِ دیروز، نقبی به نوجوانیِ امروز می زند.

وی ادامه داد: دست اندرکاران این شماره نشریه، مرتضی مجدفر، مریم امینی و آتلیه فصل رویش بوده اند و مطالبی از گروه نویسندگانی چون جواد محقق، پروین علی پور، حبیب فرشباف، ابراهیم اصلانی، یحیی منصورموید، عبدالصالح پاک، یاشار هدایی، شهرزاد نوری صفا، نیلوفر مالک، سمیرا آزادنام، فرهاد شفیع پورمطلق، هانیه تجریشی، ملیکا افضل، نگین دشتستانی، زهره مسکنی، مرضیه حق پرستی، موناسادات خضرایی، زهرا عامری، مریم صفدری، فریبا دلیری، مریم مجازی، و اصغر ندیری در آن منتشر شده است.

پدرامی با اشاره به اینکه موضوع شماره صفر مجله فصل رویش، نوجوانی، از دیروز تا امروز بود، اضافه نمود: نوجوانی، سفر تابستانی و رویاها و جاه طلبی ها موضوعات دیگری بودند که در شماره های پیشین این نشریه به آن پرداخته شده است.

علاقه مندان می توانند برای دسترسی به نشریه فصل رویش به وسیله روابط عمومی این مجله با شماره 09370154390 اقدام یا شماره های مختلف آن را از کتاب فروشی های گویا و پنجره و سایت های فیدیبو و طاقچه تهیه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2375

به "چهارمین شماره نشریه فصل رویش منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین شماره نشریه فصل رویش منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید