پلیس هشدار داد؛ سرعت ها و سبقت ها با دوربین کنترل می گردد

به گزارش دیار سلمان، تهران (پانا) - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران عظیم گفت در معابری که سرعت و سبقت در آنها احتمال دارد یا استقرار لیزرگان، تمامی تخلفات سرعت به وسیله این دوربین ها رصد و ثبت می گردد.

پلیس هشدار داد؛ سرعت ها و سبقت ها با دوربین کنترل می گردد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیدگاه بیشتر بدانید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید رنجبر 400 اظهار کرد: در معابری که سرعت و سبقت در آنها احتمال دارد، همکاران بنده با دوربین های لیزرگان مستقر هستند و تمامی تخلفات سرعت به وسیله این دوربین ها رصد و ثبت می شوند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران افزود: با خلوتی معابر ممکن است بعضی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهر ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همواره حادثه در کمین است و سرعت های بالا همواره خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد کنید.

این مقام انتظامی افزود: بعد از ظهر امروز هم با حضور شهروندان در آرامگاه ها و بهشت زهرا شاهد بار ترافیکی در آن محدوده ها خواهیم بود که تیم های پلیس راهور تهران عظیم در کلیه ورودی و خروجی ها حضور دارند و اقامات ترافیکی خود را انجام می دهند بعلاوه بعد از ظهر شاهد بار ترافیکی در مرکز شهر به واسطه تردد شهروندان به مراکز خرید خواهیم بود.

سرهنگ رنجبر به رانندگان توصیه کرد: در صورت خلوتی معابر رانندگان حتما با سرعت مجاز تردد نموده و از سبقت های ناگهانی خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1821

به "پلیس هشدار داد؛ سرعت ها و سبقت ها با دوربین کنترل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس هشدار داد؛ سرعت ها و سبقت ها با دوربین کنترل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید