وضع مقررات و محدودیت های نو کرونایی در سوئد

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در راستای افزایش شیوع کرونا در اروپا و وضع محدودیت های سختگیرانه در این خصوص، دولت سوئد روز سه شنبه بیان کرد که از همه کارمندان خود درخواست نموده تا در صورت امکان از خانه کار نمایند و و بعلاوه قرار است قوانین سخت گیرانه تری برای فاصله گذاری های اجتماعی در این کشور وضع شوند.

وضع مقررات و محدودیت های نو کرونایی در سوئد

گفته می گردد بر اساس مقررات تازه اعلام شده از سوی دولت سوئد، محدودیت های تازه تمامی اماکن عمومی از جمله رستوران ها و مراکز خرید را نیز در بر خواهند گرفت.

ماگدالنا اندرسون نخست وزیر سوئد در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: اکنون همه باید مسئولیت مشترک را بر عهده بگیریم و باید خود را با واقعیت تازه وفق دهیم. می دانم که خیلی ها از این موضوع خسته شده اند - من هم همین طور - اما ما اکنون یک نوع ویروس تازه داریم که به این معنی است که در شرایط تازهی هستیم.

وضع مقررات تازه در راستای ایجاد محدودیت های کرونایی طی روزهای گذشته، منجر به شکل گیری اعتراضات گسترده در کشورهایی چون فرانسه، اتریش، بلژیک و آلمان شده است.

در پی شیوع اومیکرون و ایجاد ترس در بازارهای اروپا، بعلاوه ارزش سهام شرکت های اروپایی نیز با افت سنگینی طی روزهای گذشته روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2044

به "وضع مقررات و محدودیت های نو کرونایی در سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع مقررات و محدودیت های نو کرونایی در سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید